Πέντε χρόνια Milk'n'Chocolate!
Μετά το αλησμόνητο party που είχε προηγηθεί μερικά χρόνια πριν στο
αγαπημένο στέκι της Kολοκοτρώνη, το Milk'n'Chocolateεπιστρέφει στον
ανανεωμένο χώρο του Bartesera. Με αφορμή τα πέντε χρόνια της
ραδιοφωνικής μας παρέας, σας προσκαλούμε σε ένα party που σηματοδοτεί
την έναρξη του καλοκαιρού, μια υπόσχεση και δέσμευση για την καινούργια
σεζόν του σταθμού. Την Παρασκευή 16 Ιουνίου, τροπικός αέρας από τις
παραλίες της Καραιβικής θα φυσήξει στο κέντρο της Αθήνας. Αγαπημένα
groovy anthems, κέφι για funky καταστάσεις, χορός και η ζωή... σε ρυθμό!
Βασικό συστατικό, η δική σας παρουσία. Nα είστε εκεί! :)
Value : From 280 to 400 euros (the original issue)
A very cool record from Luis Bacalov – and one with a sound that's quite
different than some of his more familiar, more sentimental soundtrack
material! This one's got a wild mix of modes – from moody, atmospheric
tracks, to funky bits, to more tripped-out passages – all with
instrumentation that feels much more like it's from the Piccioni or
Umiliani camp than the usual Bacalov styles! The whole thing's one of
the more obscure numbers in Luis' soundtrack catalog.
Killer Latin soul! This record is one of the hardest to find from the
late 60's boogaloo era, and it's a massive stormer filled with tasty
grooves! The band is small and tight, with a 2-sax frontline, for an
extra-soulful sound. Vocals are in English and Spanish, and the album
wails away like a siren out of control. Things kick off with the
organ-heavy instrumental, "Camel Walk" – then they leap into one of the
catchiest vocal numbers ever from Fania, the tasty "Afro-Shingaling" –
which starts with Ray Ramirez shouting "I just come from Africa – and I
learned to do the Shing-a-ling!" Other nice ones include "Chevere",
"Guajira", and "Creation" – but the whole thing's great!
Παλιότερα έκανα λίστες με κομμάτια η με κατηγορίες μουσικές και
έγραφα κασέτες .Αργότερα με τα cd’sτο ίδιο. Hammond beat, library,funk, soul , pop , ελληνικά , jazz, soundtracks… Πάντα κοιτούσα να τα ντύσω
με εξώφυλλα και να τα βαφτίσω με τίτλους συνήθως κωδικοποιημένους .Να ξέρω μόνο εγώ τι έχει μέσα . Είναι κάποιοι
δίσκοι φαντάσματα , σπάνιοι , πανάκριβοι . Φυσικά σε μια χώρα σαν την Ελλάδα
πότε δεν θα βρω το “Shades of Blue” των Don
Rendell & Ian Carr Quintet η το “ Hank
Mobley”του 1957 τα οποία και αν τα βρω (λέμε
τώρα) θα χρειαστώ περίπου 6000 με 7000 ευρώ για να τα αποκτήσω. Απ την άλλη λέω θα τα πάρω επανέκδοση . Έλα
όμως που αρκετά δεν έχουν επανεκδοθεί ! Κάποια δεν υπάρχουν ούτε στο Youtube απλά να τα ακούσω
όπως το “Finnish Schnapps” του Esa Pethman απ το "The Modern Sound Of
Finland" του 1965!
Και κάπως έτσι προέκυψε αυτή η συλλογή . Μια wantlistστην
ουσία με original εκδοσεις που θα ήθελα να έχω στην δισκοθήκη μου. 12 (είναι
αρκετοί παραπάνω στις λίστες μου) δίσκοι – τραγούδια που η χρηματική τους αξία
ξεπερνά τα 10.000 ευρώ.Αρχικά είπα να
την ονομάσω “Jazzforthemillionaires“
. Υπήρχε περίπτωση να παρεξηγηθώ όμως.“SpychedelicJazz” λοιπόν το όνομα αυτής
και όπως οι κασέτες που έγραφα κατέληγαν να κάνουν παρέα σε αγαπημένους φίλους ή σε γκόμενες έτσι και
αυτή ελπίζω να κάνει παρέα τα ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά βράδιασε JazzLovers.
Taste :
Don Rendell & Ian Carr - Shades of Blue
Jazz Quintet 60 - Buddah
Joe Pass - Better Days
Southern University Jazz Ensemble - God Gave Us a Song
An incredible album from one of the greatest talents on the Chicago soul
scene of the late 60s – guitarist Phil Upchurch, a player with an
amazing sound! Phil could work in worlds that were equal parts soul and
psychedelia – making his guitar a perfect accompaniment for the best
Chicago soul of Curtis Mayfield, Donny Hathaway, Minnie Riperton, and
other greats of the time. This album's easily one of Phil's best – a
mindblowing set of arrangements put together by the groundbreaking
producer Charles Stepney – bringing together bits of jazz, rock, soul,
and funk – all providing the perfect genre-blending space for Upchurch
to solo! Given that there's no singer on the set, Phil's work on guitar
is a lot freer than you're used to hearing – in a really great way, one
that puts him in a space somewhere between Shuggie Otis and Jimi
Hendrix!
Γεννημένος στον αμερικανικό Νότο στις 3 Μαίου του 1933 ο James Brown
έπαιξε το σημαντικότερο ρόλο στη δημιουργία και την εξέλιξη του funk. Οι
πλήρεις ενέργειας εμφανίσεις του πήραν διαστάσεις μύθου στις δεκαετίες
του '60 και του 70. Η μουσική του πορεία ξεκίνησε στους Gospel
Starlighters του Bobby Byrd. Σύντομα το γκρουπ άλλαξε μονοπάτια από
gospel σε r&b αλλά και το όνομά του σε The Famous Flames. Τη
δεκαετία του '50 υπέγραψαν συμβόλαιο με in Federal/King και γνώρισαν
μεγάλη επιτυχία με την μπαλάντα "Please,
Please, Please". Στα χρόνια που ακολούθησαν το ύφος του έγινε πιο
σκληρό μπολιάζοντας στον ήχο του στοιχεία jazz και latin, ενώ τα ρυθμικά
του μέρη έγιναν πιο περίπλοκα.
Σύντομα η φήμη του ως του πιο συναρπαστικού ζωντανού σόου άρχισε να
εξαπλώνεται στους μουσικούς κύκλους με ορόσημο το άλμπουμ ''Live At The
Apollo" του 1963. Λόγω διαφορών με την King κυκλοφόρησε το "Out Of
Sight" (1964) στη Smash Records. To άλμπουμ, αν και δεν μπορούσε να
θεωρηθεί funk, είχε όλα τα δομικά στοιχεία που αργότερα οργανώθηκαν
συστηματικά στο "Pappa's Got A Brand New Bag" (1965), μέσω του οποίου
έγινε ευρέως γνωστός στο λευκό κοινό. To "I Got You (I Feel Good)" που
ακολούθησε γνώρισε ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία.
Η περίοδος μέχρι τα
τέλη των 60s ήταν η πιο επιτυχημένη εμπορικά και καλλιτεχνικά. Ο ήχος
του έγινε περισσότερο funky και οι στίχοι πιο προκλητικοί. Το 1969 το
μουσικό του μονοπάτι συναντήθηκε, για σύντομο αλλά ουσιαστικό χρονικό
διάστημα, με τους Catfish και Bootsy Collins (Parliament Funkadelic),
που τον βοήθησαν να εξελίξει τον ήχο του. Στη δεκαετία του 70 ο Brown,
αν και ήταν παραγωγικός, ουσιαστικά επαναλάμβανε τους ίδιους ήχους, ενώ
παράλληλα άρχισαν και τα προβλήματά του με την εφορία. Στις αρχές του
'80 και ενώ το rap και το hip-hop άρχισαν να κερδίζουν έδαφος στη
μουσική βιομηχανία., συνεργάστηκε με τον Afrika Bambaataa στο "Unity"
και το 1986 ξαναγνώρισε μεγάλη επιτυχία με το "Living In America" από
την ταινία "Rocky III". Προβλήματα με την αστυνομία και ένας
επεισοδιακός καβγάς με τη σύζυγο του, τον οδήγησε σε καταδίκη έξι χρόνων
που τον κράτησαν μακριά απ τα μουσικά δρώμενα.Αυτος ειναι ο Godfather
of soul!