Not in press since the mid-70’s the psychedelic Official Soundtrack to the Spanish action film ‘Metralleta Stein’ has been repressed by Italian retro-soundtrack label Cinedelic Records.Limited Edition of 500 copies From Original Master Tapes.Glossy Laminated Cover.
Fresh from recording the legendary Inner Space soundtrack, 1973 saw Sven Libaek embark on Solar Flares, an amazing library recording for Peer International UK. Possibly best described as the companion piece to Inner Space,
a polar vision in which this time the themes were inspired by the far
reaches of ‘Outer Space’. A pioneering recording that featured the
Australian designed synthesizer, the Qaser, a prototype of the first
digital sampler, the Fairlight CMI. Although recorded in Sydney, it only
saw a limited library issue in the UK and has since become a highly
collectible LP. Expect Libaek’s trademark sound of sublime spacey jazz
exotica. Featuring Australia’s finest studio and jazz musicians.
Ο B.B.King (πραγματικό όνομα Riley Β. King) γεννήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 1925 στην Ιντιανόλα του Μισισίπι και απεβίωσε στις 14 Μαίου 2015 στο Λάς Βέγκας. Ηταν ένας ζωντανός θρύλος των blues, φιγούρα ιδιαίτερα επιδραστική περισσότερο απο πέντε δεκαετίες, που έχτισε γέφυρες ανάμεσα στους bar-band ήχους του '50, τη σοφιστικέ σχολή του Λος Αντζελες (T-Bone Walker) και το υβριδικό περιβάλλον του Μέμφις, από όπου ξεκίνησε και ο ίδιος την καριέρα του. Τόσο το δραματουργικά φορτισμένο τραγούδι του (που αντλούσε στοιχεία από πολύ διαφορετικά στιλ, όπως αυτά του Walker και του Roy Brown)
όσο και η εκλεκτική του ερμηνεία στην κιθάρα (με ρίζες και πάλι στον Walker αλλά και στον Lonnie Johnson) ουσιαστικά δημιούργησε μια δίκη τους blues παράδοση. Η χαρακτηριστική κιθάρα Gibson, που ο B.B.King έπαιζε από αμνημονεύτων χρόνων (η γνωστή Lucille), η επιβλητική σκηνική του παρουσία, το βαρύτονο γρύλισμα της φωνής του “όλα έμοιαζαν με πρωτογενείς” ανεξέλεγκτες δυνάμεις της φύσης και έχουν αφήσει ανεξίτηλη τη σφραγίδα της επιρροής τους σε αναρίθμητους κιθαρίστες του rock (Eric Clapton, Mike Bloomfidd, David Gilmour) αλλά και σε νεότερους μπλουζίστες όπως ο Buddy Guy.
Η ιδιαίτερη τεχνοτροπία του B.B.King πάντρευε τα παραδοσιακά blues, την jazz, το swing και την pop του κύριου ρεύματος με ένα μοναδικό ήχο, ο οποίος στηριζόταν πότε στα φωνητικά του και πότε στη Lucille, χωρίς όμως αυτή να τραγουδά και να παίζει κιθάρα ταυτόχρονα, σύμφωνα και με τα δικά του λόγια: "Όποτε τραγουδώ, παίζω κιθάρα στο μυαλό μου και από τη στιγμή που σταματώ να τραγουδώ με το στόμα, αρχίζω να τραγουδώ παίζοντας τη Lucille".
Οι νεότερες προσθήκες στην αχανή δισκογραφία αυτού του μεγαλύτερου εκπροσώπου των blues περιλαμβάνουν το "Deuces Wild" του 1997 (με συμμετοχή ομάδας 17 καλλιτεχνών από την εμπροσθοφυλακή των δράσεων της pop, rock, r&b και country μουσικής, όπως είναι οι Van Morrison, Eric Clapton, Bonnie Raitt, Rolling Stones. Dr. John, Joe Cocker, Tracy Chapman, το βραβευμένο με Grammy και ιδιαίτερα επιτυχημένο εμπορικά "Blues On The Bayou" (1998), το φόρο τιμής στον Louis Jordan επιδραστικό τραγουδιστή και σαξοφωνίστα του swing “Let The Good Times Roll" (1999), το "Making Love is Good For You" (2000) με ακατέργαστα ηλεκτρικά blues και ειλικρινή σεβασμό στην παράδοση και, τέλος, το "Riding With The King", μια κεφάτη συνεργασία με τον Eric Clapton.
Εδω το Blues On Top Of Blues του 1968.
Το φιλμ: «Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο»
είναι έτοιμο. Κάποιοι το είδαν στο πλαίσιο του «17ου Φεστιβάλ
Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης» . Περισσότεροι θα το δουν σε επιλεγμένες
αίθουσες, κατ’ αρχήν της Αθήνας, τον Σεπτέμβρη. Δεν τελειώνουμε όμως
εδώ. Οι συντελεστές της ταινίας είχαν μια ιδέα. Σε κάθε προβολή, πριν τα
φώτα σβήσουν , να μοιράζουν στο κοινό ένα booklet, 24 σελίδων, που θα
παρουσιάζει με λέξεις και φωτογραφίες ιδέες, σκέψεις αλλά και τις ζωές
των συγκροτημάτων που στάθηκαν αφορμή έμπνευσης να γίνει ένα φιλμ
(ντοκιμαντέρ με μυθοπλασία) που θα παρουσιάζει την punk και post – punk
σκηνή της Αθήνας στη διάρκεια της δεκαετίας του 1980.
Πριν μπείτε σε εκείνη την αίθουσα που θα προβάλει την ταινία, που
στέκεται ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και την μυθοπλασία, είστε ελεύθεροι να
κατεβάσετε το booklet που ετοίμασαν οι άνθρωποι του «Εδώ Δεν Υπάρχει
Άσυλο» για την δουλειά τους.
Αφού «Εδώ Δεν Υπάρχει Άσυλο» μήπως «εδώ» υπάρχει δημιουργία; By Γιαννης Παναγοπουλος
Δεν είμαι ειδικός με το hip–hop. Δεν πιστεύω ότι το εκπροσωπούν οι
χρυσές καδένες, τα πανάκριβα αυτοκίνητα, τα ξυρισμένα στήθια, τα
μπετομένα μούσκουλα και οι σιλικονάτες κοπέλες που ποζάρουν προκλητικά
σε video–clips. Έχω καλούς λόγους να λέω πως
το hip-hop είναι η ονομασία μίας ολόκληρης στάσης ζωής που υιοθέτησε
αρχικά η νεολαία της καταπιεσμένης μαύρης κοινότητας. Τότε και τώρα
«οπλοστάσιό» της ήταν τα αθλητικά ρούχα και παπούτσια, το graffiti, η
soul-jazz μουσική, το breakdance, οι τσάρκες σε clubs, το DJ-ing.
Δηλαδή, στο σύνολό τους, όλες οι εκφάνσεις της σύγχρονης κοινωνικής,
υποκουλτούρας. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με μία μορφή σύγχρονης ποίησης
μέσα από έξυπνες ρίμες και μοναδικά samples ορίζουν τη μουσική του
δρόμου. Ο Νικόλας είναι από το Αιγάλεω. Και τριγυρνά στη hip–hop σκηνή
της Αθήνας ως «Ghetto Rock» παρεα με τους Voodootricks, Think Twice και Nικήτα Κλίντ . Οι λέξεις που αντάλλαξα μαζί του με έπεισαν
πως το παιδί «ζει» όσα λέει εδώ και στα τραγούδια του.Συνεχεια εδω...
Η ταινια "Η Εκδρομη" 1966 κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία του
ελληνικού κινηματογράφου και ισως στα πιο αντιρρεαλιστικά έργα του
παγκόσμιου κινηματογράφου.Ενα ερωτικό τρίγωνο που λειτουργησε
διαφορετικά στην ταινια του Τάκη Κανελλόπουλου με βραβείο α΄γυναικείου
ρόλου (Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου Αθηνών) στην Λίλη Παπαγιάννη
(σίγουρα ο κινηματογραφικός ρόλος της ζωής της) που έφυγε χτες σε ηλικία
80 ετών.Ο Γεράσιμος Μηλιαρέσης παίζει την μουσική για κιθάρα του Νίκου
Μαμαγκάκη και στο τραγούδι η Πόπη Αστεριάδη (και στη μουσικη
βραβειο).Εδω ολο το soundtrack
Το 2000 για πρώτη φορά συναντήθηκα με τον Αλέξανδρο a.k.a
Νofunkydrummer,
στον «Rock Fm» Βόλου. Κάναμε εκπομπές σε διαφορετικές
ώρες. Μέσα από το ραδιόφωνο προκύπτουν καλές φιλίες. Ο Αλέξανδρος και ο
τραγουδιστής των Frantic V, Χρήστος Κυριαζής a.k.a CKSoulBro ήταν δύο
από αυτές. Την ίδια χρόνια είδα το συγκρότημά τους για πρώτη φορά live
στον Βόλο. Έπαθα πλάκα! Η μπάντα έβγαζε τρομερό groove και το κοινό που
την άκουγε γούσταρε και χόρευε. Θυμάμαι κάποια στιγμή ο Χρήστος πάνω απ
το stage να πέταγε στον κόσμο γλειφιτζούρια! Η Συνεχεια εδω...
Τι μπορεί να πει κανείς για το Βασίλη Γεωργιάδη το σκηνοθέτη που μπορεί να πάει για “Διακοπές στην Κολοπετινίτσα” {1959), "Εκείνο το καλοκαίρι" (1971), αυτόν που γέμισε "Οργή" 0962), σαν περίμενε στα “Κόκκινα φανάρια” (1963), καθώς "Το χώμα βάφτηκε κόκκινο" (1965). Τη χρονιά του "Μπλοφατζή' (1969) κέρδισε μια υποψηφιότητα για τη Χρυσή Σφαίρα των ανταποκριτών ξένου τύπου του Χόλιγουντ, για την ταινία του: "Κορίτσια Στον Ήλιο".
Στο φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης η ταινία κατάκτησε το χρυσό βραβείο καθώς και το βραβείο μουσικής. Τι μπορεί να πει κανείς για το Σταύρο Ξαρχάκο “Μοντέρνα σταχτοπούτα” και "Κόκκινα φανάρια" που επενδύει μουσικά αυτή την παραγωγή του Κλέαρχου Κονιτσιώτη.
Τι μπορεί να πει κανείς για την hippie σανδαλοφορουσα με αμάνικο μίνι φόρεμα που φέρει στις άκρες μοτίβα από μαιάνδρους Anne Lonnberg (Ανναμπέλ). Η ακόμα και για τα δημόσια έργα στην Ελλάδα του 60's που υλοποιούνταν με τρελούς ρυθμούς!
Anne Lonnberg
Για να φανταστείτε οι άνθρωποι είχαν προνοήσει να συνδέσουν την Αθήνα με τις Κυκλάδες με σιδηροδρομικές γραμμές, αν κρίνουμε οπό το γεγονός ότι ο πρωταγωνιστής παίρνει τρένο από το νησί για να συναντήσει την Ανναμπέλ στην Πλάκα. Για του λόγου το αληθές βέβαια δεν αναφέρεται ότι η ταινία είναι γυρισμένη στην Άνδρο.
Fefe
Πίσω στο soundtrack... Κάθε πλευρά του δίσκου ξεκινά και τελειώνει με το δίδυμο Fele-Μαρίας (Ελληνοϊταλική συνεργασία μιας και ο Fefe υπήρξε ένας από τους πολλούς Ιταλούς καλλιτέχνες που έκανε καριέρα στην Ελλάδα), αλλά και η Μαρία που δεν είναι άλλη από την Μαρία Δημητριάδη, να τραγουδούν στίχους του Γιώργου Παπαστεφάνου.
Το κυρίως μουσικό θέμα είναι ιδιαίτερα μελαγχολικό. Προσωπικά δυο απ τις καλύτερες στιγμές του δίσκου είναι τα κομμάτια "Περίπατο"- alternative instrumental version του main title- και το “Καλοκαίρι”με την κιθάρα πιο ηλεκτρική προσαρμοσμένη στα κλισέ της εποχής.
Λέω να βγώ μια βόλτα, με τα κορίτσια μου, στον ήλιο.
A stunner! The record has Coffey playing his trademark fuzzy guitar,
along with his early group that included the legendary Lyman Woodard on
organ and Andrew Davis on drums. As the title implies, some tracks are
versions of cuts from Hair – with great Galt MacDermot grooves like "Let
The Sunshine In", "Sodomy", and "Aquarius" – plus other excellent
covers and originals, like "Hair & Grits", "Hey Jude", "Do Your
Thang", "Iceberg's Thang", "It's Your Thang", and "Electric Thang".
Clearly, it's a very thang-heavy LP, with all the funkiness that might
imply! There's some excellent drum breaks, and more than a boatload full
of fuzzy guitar riffs to groove groove groove you away!