Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

My Drunken Haze - My Drunken Haze 2014 (Inner Ear)


Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνω συστάσεις. Για όσους ακούν νέο ψυχεδέλια τους γνωρίζουν. Για όσους πάλι δεν τους ξέρουν με ένα απλό search στο google μπορούν να βρουν πολλές πληροφορίες για τους My drunken haze.

Έιναι μεγάλη μου τιμή που κάποιοι μουσικοί,μπάντες φίλοι η λιγότερο φίλοι μου ζητούν να πω τη γνώμη μου για τις μουσικές τους δουλειές.

Όχι δεν είμαι μουσικoκριτικός καθώς η επαγγελματική μου ιδιότητα είναι άλλη αλλά ούτε και κάποιος γκουρού μουσικών γνώσεων. Αισθάνομαι όμως τυχερός που ο Spir Frelini (leader της μπάντας) μου εμπιστεύτηκε να ακούσω και να του πω τη γνώμη μου σε προσωπικό επίπεδο για τη πρώτη τους ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά λίγες μέρες πριν την επίσημη κυκλοφορία του album τους στην Inner Ear. Εγω πάλι επέλεξα να πω τη γνώμη μου δημόσια (χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα απ τη πλευρά του Spir) και χωρίς να του έχω πει ακόμα τη γνώμη μου για το τελευταίο δισκογραφικό τους εγχείρημα.

Ακούγοντας με προσοχή το album σαν ένας απλός ακροατής διαπιστώνω ότι έχουμε να κάνουμε με εννιά μικρά κομψοτεχνήματα που ακροβατούν με απόλυτη ισορροπία πάνω σε ψυχεδελικά σκοινιά σαν να είναι προέκταση του σώματος τους. Το σώμα δε αποτελούμενο από 60's sike pop και indie μέλη στέκεται με απόλυτη ακρίβεια και περπατάει με μεγάλη άνεση. Ναι για τους My Druken Haze μιλάω.

Θα μπορούσα με μεγάλη ακρίβεια να καταγράψω τις επιρροές τους αλλά δεν θα το κάνω. Και αυτό γιατί όταν άκουσα το άλμπουμ δεν έκατσα να σκεφτώ τη κρύβεται πίσω απ αυτό - δεν θέλησα να λύσω κανένα αίνιγμα η κάποιο σκοτεινό γρίφο τύπου σφίγγας.

Και να σας πω και κάτι ; Εγώ είδα το κίτρινο μπαλόνι (Yellow Balloon) μέσα στο σαλόνι μου, έπιασα την άκρη του σκοινιού του, χόρεψα μαζί του και με πέρασε μέσα από μαγικά μονοπάτια και ιστορίες χωρίς τέλος (Endless Fairytale) που συνδέουν το παλιό με το καινούργιο...... Σπουδαίο ε; Μπράβο στα παιδιά!!!!

Το άλμπουμ κυκλοφορεί στης 3 Νοεμβρίου απ την Inner Ear. Τους My Drunken Haze θα τους δούμε ζωντανά αυτό το  Σάββατο 1Νοεμβρίου στο Fuzz παρουσιάζοντας ολόκληρο το lp τους και ανοίγοντας για δεύτερη φορά τους Καλιφορνέζους Allah-Las.

 Το κειμενο υπαρχει και εδω

Taste :

My Drunken Haze - Endless Fairytale



My Drunken Haze - Yellow Balloon



By Electric Looser


1 σχόλιο:

Fuzzy Daddy είπε...

Θαυμάσιοι πραγματικά !