Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

John Dunne & Thanasis Zlatanos 1978 (Unreleased Tracks)

John Dunne (Vocal)
Ζούσα στη μακρινή Νορβηγία. Τρελαμένος ανεβοκατέβαινα την Karl Johans όταν άκουσα μια φωνή μαγική να τραγουδά στο δρόμο. Πήγα κοντά (στον John Dunne),είχε μαζέψει πολύ κόσμο και άκουσα όλο του το σετ μέσα στο κρύο. Τελειώνοντας του έπιασα κουβέντα και του ζήτησα να πάμε για μια μπύρα. Δέχτηκε.Μου πε πως είναι Ιρλανδός και γενικά πήγαινε όπου τον πήγαινε η μοίρα του για να τη βγάλει. Έπινε...σαν Ιρλανδός!!


Per Sveinson (Bass)

Του είπα να μείνει στο σπίτι μου εκείνο το ΣΚ δεν είχε και κάπου να πάει....Ήρθε! Παίξαμε μαζί και ταιριάξαμε από τη πρώτη στιγμή. Του έπαιξα δικά μου πράματα,μου έπαιξε δικά του και για να μην τα πολυλογώ αρχίσαμε να βρισκόμαστε συχνά να γράφουμε τραγούδια και να φτιάξουμε μπάντα. Είχα ένα αργεντινό φίλο τον Luis και του ζήτησα να παίξει μαζί μας. Είπα και στο κάλο μου φίλο Per Sveinson να παίξει μπάσο. Tο γκρουπ ολοκληρώθηκε με τον  Bengt Jenssen κιμπορντίστα των Aunt Mary που γούσταρε τη φάση. Αρχίσαμε να εμφανιζόμαστε σαν Medusa δεξιά κι αριστερά,ερχόταν κόσμος να μας δει να μας κεράσει να περάσει καλά. Ηχογραφήσαμε και το πρώτο μας άλμπουμ μέχρι που πιάσανε τον John Dunne και τον απέλασαν. Χάλασε η φάση... 

Luis Maria Gambolini (Drums)

Eμενα λίγο αργότερα μου ζήτησαν να παίξω στους Lumbago, υπέγραψα σε μεγάλη εταιρεία.... τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά σε όσους με παρακολουθούν.

Bengt Jensen (Keyboards)
 Έχω μια κακιά συνήθεια να κρατάω όλες μου τις ηχογραφήσεις. Κι έτσι τώρα κυκλοφορούν σχεδόν όλα μου τα άλμπουμ στη Νορβηγία σε cd. Έψαξα και ότι είχα από τη Μedusa. Και προς μεγάλη μου συγκίνηση βρήκα 4 κομμάτια από αυτά που ετοιμάζαμε με τον John αλλά που δυστυχώς δεν έγινε εφικτό να παίξουμε λόγω απέλασης. Έκανα λοιπόν ένα καινούργιο ρεμιξ που είναι πιο σύγχρονο αλλά στα αυτιά μου μια κατάθεση ψυχής για μια εποχή που οι ηχογραφήσεις είχαν ψυχή και όχι μετρονόμο κι ας γινόντουσαν λάθη. Δε γ@@@@ς! Θανάσης Ζλατάνος.
Θανάσης Ζλατάνος (Guitar)


 

 

Medusa - Medusing (1979).

Medusa was a multi racial quintet with Greek, Irish, Norwegian and Argentinean members. Thanasis Zlatanos (guitar) John Dunne (vocals) Bengt Jensen (keyboards) Per Sveinson (bass) and Luis Maria Gambolini (drums).

LP: Medusing (1979) Recorded in Norway in 1979 but shelved until 2003 when a Greek label Ikaros Music rescued it from oblivion. Prog Jazz Rock.

Taste :

John Dunne & Thanasis Zlatanos - Spread Your Wings (members from Medusa)

 

John Dunne & Thanasis Zlatanos - China Dog


 

Download unreleased tracks

By Electric Looser

Δεν υπάρχουν σχόλια: