Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Σπύρος Πιπεράκης - Arabella (bossa nova) / Remenisence 1963? (Greka)


Label : Greka

Value :


Γεννήθηκε το 1931 στην Καλλιθέα της Αθήνας και το 1952 ξεκίνησε την καριέρα του σαν μουσικός. Ήταν αυτοδίδακτος κιθαρίστας, αριστερόχειρας μάλιστα, κυρίως της ελαφράς μουσικής. 

Ο ίδιος έγραψε αρκετά τραγούδια όπως Αμόρε μου, έρωτά μου, με τη Ζωή Κουρούκλη, Όλοι ζηλεύουνε τον έρωτά μας, με τον Γιάννη Βογιατζή, Μανίτσα μου, μανάκι μου, με τη Νίτσα Μόλλυ, Είμαι φίνο φανταράκι με τον Γιώργο Ζαμπέτα κλπ. Ο Πιπεράκης διέθετε ένα κουιντέτο με το οποίο συνόδευε δημοφιλείς τραγουδιστές της εποχής όπως ο Γιάννης Βογιατζής, η Νάνα Μούσχουρη, η Λάουρα κλπ. Εμφανίστηκε σε γνωστά κέντρα της Αθήνας, όπως η καλοκαιρινή Αθηναία, ενώ συνεργάστηκε επί σειρά ετών με το Μάνο Χατζιδάκι, τόσο σε δίσκους όσο και στις εμφανίσεις του στο φεστιβάλ ελληνικού τραγουδιού αλλά και στο εξωτερικό. 

Στο διάστημα 1965-75 δημιούργησε δικό του εργοστάσιο παραγωγής δίσκων ενώ στη συνέχεια ασχολήθηκε με την ηχοληψία στην Κρατική Ραδιοφωνία, από την οποία και συνταξιοδοτήθηκε. (1) Το 1996 εκδόθηκε από την Universal το cd Ο Σπύρος Πιπεράκης παίζει Μάνο Χατζιδάκι, με ηχογραφήσεις από τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’60.by ogdoo.gr


Taste :

Σπύρος Πιπεράκης - Arabella (bossa nova)
 

Download track

By Electric Looser

Δεν υπάρχουν σχόλια: