Πέμπτη, 3 Μαΐου 2018

Μέλι το Κορμί της (Confession of a lesbos honey) 1975 the original unreleased score.



Από τις αρχές τις δεκαετίας του 70 ως και το 2000 στη Ελλάδα γυρίστηκαν περισσότερες από 250 πορνογραφικές ταινίες. Οι περισσότερες ήταν “μαλακές” στις οποίες βλέπαμε να πρωταγωνιστούν  γνωστά ονόματα ηθοποιών του εμπορικού σινεμά και σχεδόν το ένα τέταρτο από αυτές ήταν οι “σκληρές”  με αγνώστους μάγκες και άσημες μόρτισσες όπου χρησιμοποιούσαν ψευδώνυμα. Υπήρξαν δε χρονιές που οι ταινίες αυτές αποτελούσαν τη πλειοψηφία τις εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής. Ένα παράδειγμα  26 απ τις 38 ταινίες που κυκλοφορήσαν την περίοδο 75-76  ήταν τέτοιες , ενώ δεν έλειψαν οι περιπτώσεις που ανέβηκαν μέχρι την δεύτερη θέση του πίνακα των εμπορικότερων ταινιών της χρονιάς , με διαφορά μόλις 11 χιλιάδες εισιτήρια απ το καλλιτεχνικό Χάππυ Νταίη που την περίοδο 76-77 βρισκόταν στην  πρώτη θέση.

Αυτό που πάντα μου προκαλούσε έκπληξη, ήταν το soundtrack η το score σ αυτές τις ταινίες. Προσωπικά εγώ τα χωρίζω σε τρεις κατηγορίες.
H πρώτη είναι τα soundtracks ταινιών που είδαν το φως της δημοσιότητας μέσα από επίσημες κυκλοφορίες. Το “Αγκίστρι” η “Αναζήτηση”  το “Σπίτι στους βράχους”  το “Κυνηγημένοι εραστές” “Τα παιδιά των λουλουδιών” “Εκείνο Το Καλοκαίρι” ‘Κατήφορος” "Οργια στην Κερκυρα"  η κάποια κομμάτια σε συλλογές από την “Γυναικοκρατία”  “Ίλιγγος” “Εγωισμός” “Μεγάλος έρωτας” και άλλα.  

Μια δεύτερη κατηγορία είναι αυτά τα soundtracks που ποτέ δεν είδαν το φως της δημοσιότητας είτε γιατί δεν ενδιέφεραν κανέναν, είτε γιατί χάθηκαν, είτε γιατί πάνω στις ταινίες  γραφτήκαν άλλα. Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθούν (ότι μπορεί να βρεθεί) και να κυκλοφορήσουν.  Κάποια από αυτά είναι τα “Διαμάντια στο γυμνό σου σώμα” “Κάνε με δική σου” “Το Κορίτσι και το άλογο”,  “ Μαύρη Αφροδίτη ” με πρωταγωνίστρια την Ιταλίδα τρανςέξουαλ Ατζίτα Γουίλσον και με soundtrack (κατηγορίας  Εκείνο Το Καλοκαίρι)  γραμμένο από τον Γιάννη Σπανό (αυτό θέλει ένα ψάξιμο αν τελικά ο Σπανός είχε γράψει το soundtrack η δεν ήταν “δανικά”  τα κομμάτια που ακούγονται)  το “Νησί  της Αμαρτίας” με την μουσική του Γιώργου Κριμιζάκη κ.α.  

Η τρίτη κατηγορία είναι τo score η αλλιώς η μουσική επιμέλεια.  Νομίζω ότι αυτή η κατηγορία κερδίζει κατά κράτος τις δυο παραπάνω .  Έτσι λοιπόν καλούνταν ο μουσικός επιμελητής (μπορούσε να ήταν ο οποιοδήποτε από την ομάδα παραγωγής)να ντύσει  με ότι μουσική ήθελε την ταινία φτάνει μόνο η μουσική να ανταποκρινόταν στις αντίστοιχες σκηνές (φαντάζομαι) και στο περιεχόμενο αυτών. Φυσικά δεν ήταν πάντα πετυχημένες.

Για παράδειγμα στην ταινία “Ανώμαλοι έρωτες στη Σαντορίνη” σε μια καυτή σκηνή στην ακροθαλασσιά ακούς  Poussez -  Come on and do it” η στο “Γυναίκες που ζητούσαν τον έρωτα” σε σωστή σκηνή ακούς το Lonely Days του Paul Mauriat. Στο “Έξι διεστραμμένες ζητούν δολοφόνο” η Σπάθη μαστιγώνει την Αντα Βαρθολομαίου υπό τους ήχους του “Annie Belle” (Franco Bixio) και σε πιάνουν γέλια . Στο  “Οι νονοί της νύχτας” σε καυτή ερωτική σκηνή ακούς “Oliver Sain - Goin Back To Memphis” η στην αγαπημένη μου “Νεφέλη” ξεκινάει με το βασικό θέμα απ την ταινία “Τα παιδιά του Διαβόλου” με την φωνή της  Μίλλη Κάραλη για να συνεχίσει παρακάτω με μια  φοβερή lounge κιθαριστική διασκευή στο κομμάτι “Το παλιό ρολόι”  που τραγούδησε ο Γιάννης Καλατζής.
Είναι τόσα πολλά που μπορώ να γράφω σελίδες ολόκληρες. 


Η αφορμή για το ψάξιμο  στο “Μέλι το κορμί της” ήταν ότι το βασικό θέμα της ταινίας είναι το  Even If Youre Not The First One (το οποίο είχα στην δισκοθήκη μου) από την ταινία “Los Amigos” 1973. Στην Ελλάδα παίχτηκε με τον τίτλο “Το Πέμπτο Έγκλημα” σε σκηνοθεσία του Πάολο Καβάρα και την μουσική του Daniele Patucchi . Την μουσική είχε επιμεληθεί (όχι μόνο για αυτήν την ταινία)  ο γνωστός σκηνοθέτης  Βαγγέλης Φουρνιστάκης, ο οποίος υπήρξε ιδιοκτήτης της εταιρίας παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών & βιντεοταινιών "Ανδρομέδα Φιλμ" .
Το… “Μέλι το κορμί της” η με τον δεύτερο τίτλο “Παράλογοι Πόθοι” 1975  (σκηνοθεσία Ηλία Μυλωνάκου και παραγωγής “Ανδρομέδα Φιλμ") , είναι  η μοναδική φιλμική υπεράσπιση του Μυλωνάκου, για την  γυναικεία ομοφυλοφιλία , έστω κι αν ο λόγος της διέπεται από την συντηρητική ηθική του 70,που δεν επιτρέπει στις δυο ηρωίδες (Τίνα Σπάθη και Μάγδα Μακρή) να δουν τον ερώτα τους  να ανθίζει.  Είχαμε βέβαια προγενέστερη, αντίστοιχης υπόθεσης τον “Λεσβιακός Αύγουστος”  1974 η αλλιώς “Οι Λύκαινες” του  Ερρίκου Ανδρέου, αλλά αυτό είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα ιστορία που θα την πούμε κάποια άλλη στιγμή.
Από κει και πέρα για μένα, ξεκινά μια πραγματική περιπέτεια με ώρες ψαξίματος και ακροάσεων μέχρι να φτάσω (ενάμιση χρόνο μετά), στην ολοκλήρωση αυτού του score. Ελπίζω να το απολαύσετε! Καλή ακρόαση!

Σημείωση 1 : Οι τίτλοι των κομματιών είναι δικιάς μου εμπνεύσεως. 

Σημείωση  2 : Υπάρχει μέσα στο score και ένας Armando Trovajoli με το κομμάτι “Moon Over Paraggi” (ο δικός μου τίτλος “The Foor”) το οποίο μπήκε στην ταινία “Luna di miele in tre” του 1976.

Σημείωση 3 :  Το κομμάτι “Club Background Source” δεν περιέχεται στην ταινία.


Taste :

Sex On The Beach


Download score


By Electric Looser

4 σχόλια:

Sergej είπε...

Najlepša hvala.

djtakis είπε...

Το 3(First Time) είναι το 14; (Confession Of A Lesbos Honey (Finale))

Electric Looser είπε...

Ναι Τακη!Στην ουσια το ιδιο κομματι ειναι. Εγω εχω βαλει διαφορετικο τιτλο!

Unknown είπε...

Thank you!