Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Can - Opener 1976 (Sunset)


Label : Sunset Records

Value :

Γερμανική krautrock μπάντα που σχηματίστηκε το 1968 στην Κολονία από τους Irmin Schmidt (κιμpορντς) Michael Karoli (κιθάρα, βιολί, φωνητικά), Holger Czukay (μπάσο) και JakiLiebezeit (τύμπανα, φωνητικά). Σε επιδραστικοτητα και υστεροφημία οι Can υπολείπονται μόνο έναντι των Kraftwerk. Στο "Monster Movie" (1970) συμμετείχε ο βοκαλιστας Malcolm Mooney, τον οποίο αντικατέστησε ο Ιάπωνας Damo Suzuki γιο τα "Tago Mago" (1971), "Ege Bamyasi" (1972) και "Future Days" (1973). To "Landed" (1975) ήταν το πρώτο από μια σειρά πιο επιτυχημένων εμπορικά δίσκων που κυκλοφόρησαν στην ετικέτα της Virgin. Σύνολο επιδραστικό για το new wave (ο Pete Shelley των Buzzcotks έγραψε τα σχόλια στο εξώφυλλο μιας συλλογής τους) και ακόμη περισσότερο για μουσικούς όπως ο Bowie και ο Εnο. Αντι­προσωπευτικό άλμπουμ: "Future Days" (1973).
To Opener ειναι ενα best των Can που κυκλοφορισε το 1976.

Taste:

Can - Vitamin C



Can - I'm so green


Download Lp

By Electric Looser

The Generator of «Louie–Louie»


O γεννημένος στις 11 Απριλίου 1935 στη Λουιζιάνα, Richard Berry, πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο Λος Άντζελες. Βρέθηκε εκεί σε ηλικία ενός έτους. Τα παιδικά του χρόνια ήταν δύσκολα. Έπασχε από πολιομυελίτιδα. Πάραυτα, την κλίση του στη μουσική την έδειξε από πολύ μικρή ηλικία όταν σε κατασκήνωση ξεκίνησε να μαθαίνει γιουκαλίλι.Η συνεχεια εδω...

Rhythm Rockets – ΕΙ Loco Cha Cha


Chuck Berry – Havana Moon


Richard Berry – Louie Louie


By Electric Looser


Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Bill Plummer and the Cosmic Brotherhood - Bill Plummer and the Cosmic Brotherhood 1967 (Impulse!)


Label : Impulse!

Value :

Incredibly great – and one of the best of the late 60s trippy jazz albums on Impulse! Bill Plummer plays electric sitar with the "Cosmic Brotherood", a group that includes Tom Scott on saxes and electronics, Carol Kaye on Fender bass, Milt Holland on tabla, and Mike Craden on a heck of a lot of weird percussion. The tunes are groovy, "eastern" sounding, and have a modal jazzy approach that's similar to some of Scott's work, that of Chico Hamilton, Gabor Szabo, or some of the other groundbreaking, genre-crossing Impulse artists.

Taste :

Bill Plummer and the Cosmic Brotherhood - Song Plum


Bill Plummer and the Cosmic Brotherhood - The Look Of Love



Download Lp

By Electric looser


Παρασκευή, 17 Ιουλίου 2015

Ananda Shankar ‎– Ananda Shankar And His Music 1975 (His Master's Voice)


Label : His Master's Voice

Value :

One of the greatest albums ever by one of the most compelling figures in Indian music! Ananda Shankar's been chronicled elsewhere and often on these pages – so by this point, you probably already know that he's a renegade pioneer who combined funky grooves with sitars and tablas, forging a whole new sound in Indian music that's still having quite a bit of influence today. This 1975 album is a stunner – way more open-minded than his other album for Reprise, with tracks that push the funky groove a lot farther than you'd expect, swirling percussion, organ, guitar, tablas, moog, and sitar all together into an unbelievable sound that will leave you breathless!

Taste :

Ananda Shankar - Streets Of Calcutta



Ananda Shankar - Dancing Drums



Download Lp

By Electric Looser

Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2015

Πεθαίνω σαν χώρα 1978 Δημητρης Δημητριαδης.


Φανταστικό κείμενο γραμμένο με πυρετώδη τρόπο από έναν εξαιρετικό συγγραφέα!
Κείμενο αλληγορικό, σκοτεινό, σκοπίμως αόριστο (π.χ. δεν δηλώνεται ούτε τόπος, ούτε χρόνος) ώστε να έχει παγκόσμια και πανανθρώπινη εμβέλεια - αποτελεί μια δυστοπική παραβολή που εστιάζει στην απόγνωση, την τρέλα και τον πόνο.
Μια χώρα χάνει έναν πόλεμο και δέχεται ξένη εισβολή που αποδίδεται με μελανά χρώματα και τη μορφή ενός ανελέητου βιασμού. Αυτό από μόνο του είναι ασφαλώς κακό αλλά όχι επαρκές για την ολοκληρωτική κατάρρευση των πάντων που ακολουθεί. Η χώρα, σαπισμένη από τα «μέσα», γκρεμίζεται σαν πύργος από τραπουλόχαρτα και σε σύντομο διάστημα αργοπεθαίνει. Άνθρωποι κάθε είδους τρελαίνονται, άλλοι αλλαξοπιστούν για να επιβιώσουν, κάποιοι αυτοκτονούν, άλλοι δραπετεύουν στο εξωτερικό, το σύμπαν παραδίδεται σε έναν άκρατο μηδενισμό. Τέλος, οι γυναίκες παύουν να τεκνοποιούν…
Το κείμενο γράφτηκε πριν από καμιά 35αριά χρόνια και μοιάζει φοβερά επίκαιρο. Να σημειωθεί ότι επανήλθε στο προσκήνιο, με νέα επανέκδοση, με αφορμή την τελευταία οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Όποιος το διαβάσει δύσκολα, πολύ δύσκολα πράγματι, μπορεί να αποφύγει την αντιπαραβολή με τη σημερινή κατάσταση της κρίσης, της διογκούμενης ανέχειας, της κατάρρευσης αξιών και ιδεολογιών και της καλπάζουσας εσωτερικής ερημίας. Σε ορισμένα σημεία οι ομοιότητες και οι αναλογίες με το σήμερα είναι φοβερές!
Αληθινά, δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις σε αυτή την υπέροχη λογοτενικότατη σύνθεση του Δ. Δημητριάδη που εδώ ακολουθεί την τεχνοτροπία του Ελύτη στο ¨Άξιον Εστί¨. Την απίστευτης δύναμης συγγραφική ενόραση που γέννησε έναν τέτοιο «προφητικό» λόγο ή την αξιέπαινη τέχνη του που δημιούργησε ένα τέτοιο κείμενο, τόσο «ξεκάθαρο» και «πραγματικό», ώστε να μην αφήνει καμιά αμφιβολία για το τι θέλει να πει αλλά και τόσο «φανταστικό» και «επαμφοτερίζον» ώστε ο καθένας να βλέπει αυτό που θέλει; 
Διαβάστε και ξαναδιαβάστε αυτό το σύντομο πεζογράφημα γιατί πρόκειται για μια πάρα πολύ δυνατή και πάρα πολύ ξεχωριστή λογοτεχνία…by Κον Κον