Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Demis Roussos 1947 - 2015 R.I.P


Η τεράστια διεθνής προβολή των Aphrodite's Child δεν υπήρξε απλά ένα πυροτέχνημα στη σκηνή, αφού μετά τη διάλυση της σπουδαίας αυτής μπάντας, τόσο ο Βαγγέλης Παπαθανασίου όσο και ο Ντέμης Ρούσσος διέγραψαν ξεχωριστά ο καθένας τους μία εντυπωσιακή σόλο διαδρομή στο παγκόσμιο μουσικό στερέωμα. Γεννημένος το 1947 στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, ο Ρούσσος σε μικρή ηλικία παρακολούθησε ένα τοπικό Ωδείο παίρνοντας τα πρώτα του μαθήματα στην εκμάθηση της κλασικής κιθάρας και της τρομπέτας. Στις αρχές της δεκαετίας των 60'ς θα υποχρεωθεί οικογενειακώς να έλθει στην Αθήνα, μετά τα γνωστά γεγονότα που συνέβησαν στην Αίγυπτο και οδήγησαν πολλούς ομογενείς να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και περισσότερο από ανάγκη οικονομικής επιβίωσης ο ίδιος ξεκίνησε να παίζει με διάφορα σχήματα.

Το '64 προσχώρησε στους Idols ως μπασίστας ενώ δύο χρόνια μετά μεταπήδησε στους φιλόδοξους Minis οι οποίοι όμως είχαν σύντομη διάρκεια ζωής. Οσο κι αν φαίνεται παράξενο εκείνη τη περίοδο ο Ρούσσος απέφευγε να αναλάβει και χρέη ερμηνευτού στα σύνολα, γιατί θεωρούσε ότι η φωνή του ήταν πολύ ψιλή για το ρόλο αυτό. Αλλά όταν δημιουργήθηκαν οι  We Five, που χαρακτηρίσθηκαν σαν το πρώτο αντίστοιχο "σούπερ - γκρουπ" της εγχώριας σκηνής, οι υπέροχες φωνητικές ικανότητες του ξεχώρισαν τόσο συναυλιακά όσο και δισκογραφικά. Αποκορύφωμα αυτής της εκτελεστικής του δεινότητας υπήρξε το 45άρι "When A Man Loves A Woman" που συναγωνίστηκε επάξια την αυθεντική κόπια.

Στα μέσα του "67 ο Βαγγέλης Παπαθανασίου εντυπωσιασμένος από αυτή την ερμηνευτική δεξιοτεχνία του Ρούσσου, τον κάλεσε και του εμπιστεύθηκε τα σχέδιά του για την ίδρυση ενός συγκροτήματος, που θα είχε ως βασικό του στόχο την έξοδο του στον διεθνή χώρο και την αναζήτηση μιας ευρωπαϊκής ταυτότητας. Ένα έτος αργότερα σαν Aphrodite's Child θα σαρώσουν τα chart ενώ το εξαιρετικό φωνητικό ταλέντο του θα προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση και θα δεχθεί τα πιο θερμά σχόλια από το κοινό και τους κριτικούς.


Ύστερα από μία θριαμβευτική πορεία με τη μπάντα που διήρκεσε περίπου τέσσερα χρόνια, το 72 ο Ρούσσος θ ακολουθήσει μια προσωπική πορεία που είχε ως αφετηρία της το LP "THE GREEK SIDE OF MY MIND", που θεωρείται και σαν η πλέον αξεπέραστη ποιοτικά δουλειά του μέχρι σήμερα. Όπως υποδηλώνει χαρακτηριστικά και ο τίτλος του άλμπουμ, οι συνθέσεις μέσα απ'αυτό ανέτρεχαν σε ελληνικά ηχητικά στοιχεία ενώ παράλληλα πάντρευαν έντεχνα τις φολκλορικές επιδράσεις με τη μελωδική ποπ. To "We Shall Dance" που ξεπήδησε μέσα από το LP οδηγήθηκε στις ψηλότερες θέσεις των ευρωπαϊκών καταλόγων ενώ στο ξεχωριστό αυτό δίσκο διασκεύαζε με ιδανικό τρόπο το "Αστέρι Του Βοριά" του Μάνου Χατζηδάκη και το "Τώρα Που Μεγάλωσα" του Κώστα Χατζή.

Κι αυτή υπήρξε μόνο η αρχή της εντυπωσιακής διαδρομής του αφού το επόμενο του LP "FOREVER AND EVER" που κυκλοφόρησε το 73, πραγματοποίησε εξαιρετικά θεαματικές πωλήσεις και καθιέρωσε τον Ρούσσο σ' ένα αστέρι πρώτου μεγέθους στο διεθνές μουσικό χρηματιστήριο. Συγχρόνως το διάστημα αυτό ο ίδιος υιοθέτησε μία σκηνική εμφάνιση με αφρικάνικες κελεμπίες, μία μόδα που αποδείχτηκε αρκετά πρακτική γι αυτόν αφού αφενός είχε παχύνει εντυπωσιακά κι αφετέρου το “ιματζ" αυτό έγινε αποδεκτό από το κοινό του, με αποτέλεσμα την ιδέα αυτή να την ακολουθήσει σ' όλη τη διάρκεια των σέβεντυς. Δύο χρόνια μετά το LP "FOREVER AND EVER" αναδείχθηκε σαν ένα "μπέστ - σέλλερ" και στη Μεγάλη Βρετανία, όπου εντάχθηκε στη δεύτερη θέση των πιο εμπορικών άλμπουμ ενώ συνολικά έμεινε στις λίστες αυτής της χώρας για 68 ολόκληρες εβδομάδες!

Το 76 με το ΕΡ "The Roussos Phenomenon", αναρριχήθηκε στη κορυφή των αγγλικών chart και αυτό το γεγονός αποτελεί μία ξεχωριστή στιγμή στη καριέρα του, αφού ελάχιστοι Ευρωπαίοι τραγουδιστές κατόρθωσαν να πετύχουν μέχρι τότε κάτι ανάλογο. Μέχρι το φινάλε αυτής της δεκαετίας ο Ρούσσος συνέχισε να κυριαρχεί στη διεθνή ποπ σκηνή ενώ το 77 ξανάσμιξε με τον Vangeli τις ανάγκες του LP "THE MAGIC OF DEMΙS ROUSSOS" διαλύοντας παράλληλα τις φήμες γύρω από τις σχέσεις τους. Στην επόμενη δεκαετία περιόρισε αρκετά τη δράση του ηχογραφώντας πιο αραιά δίσκους απ ότι στο παρελθόν. Λίγο όμως πριν το τέλος των 80'ς θα γνωρίσει εκ νέου μία μεγάλη επιτυχία κυρίως στη Γαλλία με το επτάϊντσο "On Ecrit Sur Les Murs \ που εκτοξεύθηκε στο No. 1 της χώρας αυτής και το οποίο είχε σαν θέμα του τη κατάργηση του τείχους του Βερολίνου, ένα γεγονός που σημειώθηκε τελικά λίγο μετά την έκδοση του δίσκου!

Taste :


By Electric Looser


Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

Tuna Otenel, Kudret Oztoprak, Erol Pekcan - Jazz Semai 1978 (EMI)


Label : EMI

Value : From 400 to 700 euros

EROL PEKCAN

Born in Istanbul in 1933, started to play drums when he was 18 as an amateur. He became professional in 1953, then started playing in RADIO ANKARA, he formed his own group in 1958, and started his Jazz Programs in I959. He had his program as a "Jazz Disc Jokey" which he is been continuing till now. He played with D. Gillespie, Red Nichols, Herbie Mann, Woody Human, Benny Caner, Clark Terry. He has also played with Ellington side men like Paul Gonsalves, Rolf Ericson, Chuck Connors, Cat Anderson, Benny Carter. Harry Sweets Edison , Hilton Ruiz, Victor Sproles,Miliken University Jazz Band and many others. He is also a jazz lecturer, critic in Turkey. He has been leading his own  combo since for 20 years.

TUNA OTENEL

Born in Istanbul in 1947, started to play piano when he was 5, with his father who plays violin. He is experienced in all sorts of music (Gypsy, Italian, Spanish, Russian etc.) In 1964, he started to play with different dan- ce hands. He switched to tenor sax, alto sax, soprano sax. Also plays acoustic bass, drums and organ. He is considered one of the best musicians of Turkey. He is composer, arranger and multi instrumentalist. Tuna Olenel has been playing with Erol Pekcan since 1973, giving Jazz Concerts, arranging for TV Orchestra and compo- sing. His international experience is with Benny Carter, Harry "Sweets" Edison, Karin Krog, Clark Terry, Hil- ton Ruiz, Victor Sproles.

KUDRET OZTOPRAK

Born in Istanbul in 1948. He attended Classic Conser-  vatory of Music for a while studying piano, then switched to bass guitar and played in various dance combos. In 1974, when he joined Erol Peltcan Combo, he gained an experience playing in big bands, then he started ar- ranging for TV Orchestra, and for some records. He has a big interest in jazz, and studying Accoustic Bass presently. So far his only international experience is playing  for singer Karin Krog from Norway.

P.s Info's from the back cover.

Taste :

Tuna Ötenel, Kudret Öztoprak, Erol Pekcan - Senlik (Fun)


Tuna Ötenel, Kudret Öztoprak, Erol Pekcan - Ali'yi gördüm ali'yi (I Saw Ali)


Download Lp

By Electric Looser


Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2015

Kosmos - Soundtracks Of Eastern Germany's Adventures In Space 2002 (All Score Media)


Label :  All Score Media

Value : From 20 to 40 euros

Οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας που προέρχονται απ το πρώην ανατολικό μπλοκ συμβάλλουν σε μια έκρηξη ταινιών με ορόσημα τα ουτοπικά διηγήματα του Stanislaw Lem η τις ταινίες του Andrei Tarkowski " Stalker " και "Solaris". Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό είναι το γεγονός ότι οι ταινίες του ανατολικού μπλοκ προσιδιάζουν με αυτές του Hollywood,όσον αφορά τις παραγωγές ή με τις σειρές της δυτικογερμανικής τηλεόρασης όπως τα "Raumpatruille" και "Star Maidens".
Ρίχνοντας μια ματιά στην ιστορία του κινηματογράφου γίνεται φανερό ότι το υλικό της επιστημονικής φαντασίας περιλαμβάνει διάσημους ηθοποιούς και σκηνοθέτες που προέρχονται από την DEFA (Deutsche Film Aktiengesellschaft). Είναι γεγονός ότι την περίοδο εκείνη υπήρχε αρκετός χώρος για σοσιαλιστικές αλλά και για καπιταλιστικές κοινωνίες στο διάστημα. Σύμφωνα με τις τεράστιες προσπάθειες της Σοβιετικής Ένωσης στον τομέα της διαστημικές τεχνολογίας, οι παραγωγές ταινιών της Ανατολικής Γερμανίας ακολουθούσαν τα χνάρια του Yuri Gagarin και επικεντρώθηκαν σ´ ένα γεγονός,την κατάκτηση του διαστήματος μέσα από επιστήμονες με σοσιαλιστική εκπαίδευση.
Οι ταινίες αυτές διέφεραν στον ρυθμό την αφήγηση και στον στόχο σε σχέση με τις ταινίες της δυτικής κοινωνίας. Οι ταινίες "Der Schwagende Stem "1960 και η "Im Staud Der Sterne" 1976 χαρακτηρίζονται από μια δυνατή αντί δυτική στάση βγάζοντας απ έξω τις αδυναμίες του Σοσιαλισμού και επικεντρώνοντας στο πως οι σοσιαλιστές δραστηριοποιούνται στο παρόν και πως θα πρέπει στο μέλλον. Εννοείται πως όλο αυτό είναι απόλυτα λογικό,αν αναλογιστουμε ότι το ίδιο έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν και σήμερα όλα τα καπιταλιστικά κράτη.
 Και φυσικα πάντα ο κακός ήταν ενας καλα εκπαιδευμενος Ρωσος πράκτορας ή τρομοκράτης ή πυγμάχος (Rocky) που ο καλός Αμερικάνος με την ευλογιά του Προέδρου τον εξουδετερώνει και ετσι το Αμερικάνικο όνειρο συνεχίζεται για χάρη του καπιταλισμού. Τελευταία συνηθίζεται ο κακός να είναι Αφγανος,Ιρακινός αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Παρατηρώντας ταινίες επιστημονικής φαντασίας της DEFA (Deutsche Film Aktiengesellschaft) αλλά και άλλων χορών σήμερα βλέπουμε ότι αποτελούνται από κωμικές κοινοτοπίες και χαριτωμένα b εφέ. Στις ταινίες της DEFA υπάρχει μια διακεκομμένη αφήγηση. Το σημαντικότερο όμως είναι κάποια επαναλαμβανόμενα χαρακτηριστικά οπως, η ανθρώπινη κοινότητα που έγινε κομμουνιστική και τα μέλη της  ζούνε ειρηνικά μεταξύ τους όπου έρχονται αντιμέτωπα με το αφιλόξενο διάστημα.Σίγουρα οι παραγωγές αυτών των ταινιών αντανακλούν την πολιτική κατάσταση της εποχής, αλλά είπαμε..
Στην αρχή τον μέλλον αντιμετωπίζεται αισιόδοξα και δεν αλαζει ως στο τέλος στη ταινία “Der Schweigende Stern”. Το “Signale” επηρεάστηκε εμφανώς από το 2001 του Kubrick αναδεικνύοντας τη γοητεία και την ομορφιά των αβαρων κινήσεων στο διάστημα.
Στο "Eolomea" το διάστημα καταντά ρουτινα για τον Manfred Krug (εκτος από ηθποιος και φωναρα) και στο "Im Staub Der Sterne" η αποικια μετατρεπεται σε εναν συγχρονο ναο της Μπουρζουαζίας,το διάστημα γίνεται φανερά όλο και περισσότερο δυσκολο αλλα η lounge αισθητικη παραμενει.
Ο δίσκος “Kosmos” είναι μια συλλογή που περιέχει μουσικά θέματα και διαλογους από τέσσερις ανατολικό γερμανικές ταινίες.“Der Schweigende Stern (The Silent Star) 1960” “Signale 1970” “Eolomea 1972” και “Im Staub Der Sterne (In the Dust of the Stars)1976”.  
Σε αυτές τις ταινίες όπως και σε αρκετές ακόμα την δεκαετία του 70 τα soundtracks γράφτηκαν από τους δυο πιο σημαντικούς συνθέτες στην Ανατολική Γερμανία τον Karl Ernst Sasse και τον Gunther Fischer. Στο soundtrack “Der Schweigende Stern” κυριαρχούν οι ηλεκτρονική ήχοι και ήχοι που προέρχονται από την αβαντ γκαρντ ορχήστρα του Πολωνού συνθέτη Andrzej Markowski. Αυτοί οι ηλεκτρονικοί ήχοι έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο και στη διαστημική περιπέτεια "Signale". Ο Karl Ernst Sasse ηχογράφησε αυτά τα κομμάτια με subharcord (συνθεσάιζερ παρόμοιο με το trautonium) το οποίο ανήκε σε κινηματογραφικά studios της Δρεσδης και με τη βοήθεια μερικών γεννητριών εφέ και αναλογικών φίλτρων που δανείστηκε από το τοπικό πανεπιστήμιο θέλοντας να πετύχει μια αντίθεση χρησιμοποίησε και ήχους πιάνου. 
Ο Gunther Fischer για το μουσικό background στη ταινία “Eolomea” χρησιμοποίησε ρομαντικά βαλς και jazz ήχους σε αντίθεση με το ”Im Straub der Sterne” όπου προσφέρει μια μεγαλύτερη ποικιλία από μουσικά είδη ακόμα και ψυχεδελικά κομμάτια με στίχους γραμμένους από τον Gottfried Kolditz (ανατολικογερμανος ηθοποιός και σκηνοθέτης) το φοβερό “Das Licht (part 1)”. Μεσα στα 17 tracks του δίσκου υπάρχουν και κάποιοι αξιομνημόνευτοι διάλογοι και κάποια bonus tracks και από μια αλλη συλλογη με τιτλο “Die Erde Dieht Sich Linksherum” Amiga 1978.
 Im Staub Der Sterne

Το ομότιτλο “Kosmos” εμφανίζεται για πρώτη φορά και ανοίγει τη πρώτη πλευρά του δίσκου συνεχίζοντας με το κοσμικό swing “Signale – b-alarm” το ψυχεδελικό πανέμορφο “Das licht (part 1) το επιβλητικό “Sklaven-ballet” το “Orbit Swing” που θα ζήλευε και ο Bob Crewe (Barbarella) το μελαγχολικό “Χατζιδακικο θα έλεγα” “Eolomea” ολοκληρώνοντας με το “Luna 3 ruft Kosmokrator”. Ολα αυτά σε συνδυασμό με διαλόγους και μικρά μουσικά θέματα.

 Signale

Το “Party TEM 4 (part3)” ανοίγει τη δεύτερη πλευρά του δίσκου. Πρόκειται για ένα κομμάτι με ωραία μπασογραμμη και wah wah κιθάρες όπου παρουσιάζεται και αυτό για πρώτη φορά και συνεχίζει με τα αλλά Morriconne “Blues” “Schluss” το εξαιρετικο αστρικό jazz “Finale” και άλλους διαλόγους και άλλα μικρά μουσικά θέματα φτάνοντας σε disco αλλά Giorgio Moroder “In Den Kosmos” “Hoch Im All” ολοκληρώνοντας με το kraut “Kosmoslied” του Hansi Klemm.

Eνα εκπληκτικό potpouri διαλόγων και Ανατολικό Γερμανικής rock,jazz,psych,disco,experimental electronica μουσικής.Το ιδιο ομως συμβαινει και στη συλλογη "Die Erde Dreht Sich Linksherum" με θέμα το κοσμικό ταξίδι του Sigmund Jahn (1978) το οποίο έθεσε όλο το έθνος σε μια εφορικη διάθεση ή στο “Severino”του Claus Dobberke σε μουσικη του Gunther Fischer (επισης κατάλληλο για διαστημική ταινία) όπου χρησιμοποιηθηκε για μια πομπωδη προπαγανδα. Αλλά όπως είπα και παραπάνω προσωπικά αυτά τα θεωρώ απολύτως λογικά για την εποχή εκείνη.Και σήμερα το ιδιο δεν γινεται ;

Ο δίσκος “Kosmos - Soundtracks Of Eastern Germany's Adventures In Space ” κυκλοφόρησε το 2001 και σίγουρα αποτελεί ένα ακομα ντοκουμέντο στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας της DEFA αναδεικνύοντας μέσα από το ηχητικό υλικό την ποπ σοσιαλιστική κουλτούρα την περίοδο του ψυχρού πολέμου. Εεεεε Κοσμοναύτες .....; η γη σας χαιρετά.

Taste : 

 Im Staub der Sterne- Trailer


Signale - Trailer


Der Schweigende Stern - Trailer


Eolomea  (η μουσικη δεν εχει σχεση με τη ταινια)



 Karl Ernst Sasse - B Alarm


Günther Fischer - Blues


Ruth Hohmann & Erbe-Chor - Im Staub Der Sterne - Das Licht (Part1)


Günther Fischer - Eolomea


Karl Ernst Sasse - Finale


Download Lp

By Electric Looser


Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Francoise Hardy - Les Grands Succes de Francoise Hardy 1970 (Disques Vogue)


Label : Disques Vogue

Value :

Usually thought of as a middle-of-the-road popular singer, Françoise Hardy -- at the beginning of her career, at least -- covered more stylistic ground and owed more debts to pop/rock than she's given credit for. Immensely popular in her native France, the chanteuse first displayed her breathy, measured vocals in the early and mid-'60s. Her (mostly self-penned) recordings from that era draw from French pop traditions, lightweight '50s teen idol rock, girl groups, and sultry jazz and blues -- sometimes in the same song. The material is perhaps too unreservedly sentimental for some (in the French tradition), but the songs are invariably catchy and the production, arrangements, and near-operatic backup harmonies excellent, at times almost Spector-esque. Fans of Marianne Faithfull's mid-'60s work can find something of a French equivalent here, though Hardy's material was stronger and her delivery more confident. 

In the 1950s, Hardy was inspired by early rock recordings to pick up the guitar, and was already writing her own songs by the time she was a teenager. By the age of 17, she was already singing her own compositions in French clubs, and successfully auditioned for Vogue Records in France in late 1961. Her debut EP appeared the following year, inaugurating a series of successful EPs and albums that would last through the '60s. Hardy sang of young love with both fetching moodiness and unrestrained ebullience; although she often wrote both her music and lyrics, she co-wrote tunes with others as well. She was greatly aided by a number of talented arrangers who seemed to be attempting (usually successfully) to blend American and British production sophistication with a Continental European sensibility. Charles Blackwell was the most notable and effective of these figures; in 1964, interestingly, she recorded some tracks under the direction of the great American R&B guitarist Mickey Baker (yes, the same one who played on Mickey & Sylvia's "Love Is Strange"), who was then based in France.

Starting in 1964, Hardy made periodic attempts to capture the international market with English-language recordings. Although these weren't entirely unsuccessful ("All Over the World" was actually a British Top 20 hit in 1965), by the late '60s she was concentrating on more mainstream, middle-of-the-road material and arrangements on both her French and English sessions. She has remained popular in France and continued recording well into the 2000s, releasing such notable albums as 2006's Parenthèses, a 12-track collection of duets with the likes of longtime collaborator Henri Salvador, Jacques Dutronc (Hardy's husband), Julio Iglesias, and relative newcomer Ben Christophers. In the following decade, her success continued with 2010's La Pluie sans Parapluie, and 2012's L'Amour Fou, which came bundled with an accompanying novel of the same title also written by Hardy, and saw her nominated for two Victoires de la Musique. 

 
Taste :

Francoise Hardy - Le temps de l'amour

Download Lp

By Electric Looser


Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

Peppino De Luca & I Marc 4 - L'Uomo Dagli Occhi Di Ghiaccio 1971 (Pegaso)



Label : Pegaso

Value : From 500 to 800 euros (original press)

Originally released on 'cult' Pegaso promotional label, "THE MAN WITH ICY EYES" soundtrack was pressed on very few copies like all Pegaso editions 'out of commerce', becoming a truly sought-after gem among Record Collectors of the genre. Trombonist and arranger Giuseppe De Luca, who died shortly after, wrote this magnificent score in 1971, ripping off the main theme from "Lady In Cement" by Hugo Montenegro from the same year. The high music in here is played by the MARC 4 (Maurizio Majorana on bass, Carlo Pes on guitar, Antonello Vannucchi organ) feat. Giuseppe De Luca at trumpet and Vincenzo Restuccia at drums. Magnificent vocals by the best scatting queen Edda Dell'Orso and chorus by I Cantori Moderni Di Alessandroni. KILLER!

Taste :

Peppino De Luca & I Marc 4 - L'Uomo Dagli Occhi Di Ghiaccio (L'Amore)



Peppino De Luca & I Marc 4 -  Il Killer


Download Lp

By Electric Looser

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Gordon's War Original Motion Picture Soundtrack 1973 (Buddah Records)


Label : Buddah Records

Value :

1973. Ο ιδιωτικός αστυνομικός Shafts σε νέες περιπέτειες, ταξιδεύει στην Αφρική για να επιβάλει με το δικό του τρόπο την τάξη, την ίδια εποχή που ο Youngblood Priest, για τις ανάγκες του "Superfly TNT", χαλάει τις διακοπές του στη Ρώμη για να στηρίξει μια εξέγερση. Πίσω στην πατρίδα, ο Μαύρος Καίσαρος αλωνίζει στους δρόμους του Χάρλεμ, σκορπώντας τον τρόμο και παίρνοντας εκδίκηση για την αναπηρία που του είχε χαρίσει σε παιδική ηλικία ένας μπάτσος, και ο... Savage, αρματωμένος από τ' αυτιά ως τις πατούσες, δοκιμάζει κάδε δυνατό μέσο για να δικαιώσει το όνομα και τη φήμη του.
Η Tamara Dobson με το όνομα Cleopatra Jones συνεργάζεται μυστικά με την κυβέρνηση για να καθαρίσει τη γειτονιά της από τους κακούς, ενώ η Pam Grier, λίγα χρόνια μετά τη συμμετοχή της στο "Beyond The Valley Of The Dolls", κάνει δυναμική επανεμφάνιση ως Coffy, νοσοκόμα που προσπαθεί να χτυπήσει ένα κύκλωμα εμπόρων ναρκωτικών, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για την εξάρτηση της αδερφής της από την ηρωίνη. Μέσα στην ανακατωσούρα ο Blackenstein βρίσκει την ευκαιρία να απαντήσει στον Blacula χωρίς να μιλήσει καν για το τι εστί πραγματική φρίκη. Αν δεν το καταλάβατε, μιλάμε για τη δεύτερη «φουρνιά» ταινιών blaxploitation, με ήρωες αφροαμερικανούς υπερανθρώπους... Την ίδια χρονιά ο Gordon επιστρέφει επιτέλους από το Βιετνάμ στο σπίτι του, στο Χάρλεμ, και βρίσκει τη γειτονιά του να έχει βουλιάξει στην πρέζα. Όταν η γυναίκα του τα τινάζει, μετά από μια θανατηφόρα δόση,ο Gordon μαζεύει μερικά καλόπαιδα και βγαίνει στους δρόμους για να πάρει εκδίκηση, ξεκινώντας ένα νέο πόλεμο. Σε σκηνοθεσία του Όσι Ντέιβις, που είχε κάνει το 1970 το "Cotton Comes To Harlem", μια από τις ταινίες προδρόμους του blaxploitation, το "Gordon's War", με πρωταγωνιστή τον Paul Winfield, προβλήθηκε στους αμερικανικούς κίνηματογράφους την ίδια εποχή με όλα τα παραπάνω.

Το σάουντρακ κυκλοφόρησε από την εταιρεία Buddha με κωδικό BDA 5137, σχεδόν ταυτόχρονα μ' αυτό του "Superfly TNT" [51 3ό]. Στο εξώφυλλο ο Gordon φαινόταν όχι απλώς θυμωμένος, αλλά εξοργισμένος με την επικρατούσα κατάσταση. Συνθλίβοντας μια σύριγγα με το παπούτσι του, τρίζοντας τα δόντια, σφίγγοντας τη γροθιά του και κρατώντας ένα πιστόλι, εφορμούσε εναντίον της διαφθοράς. Η μουσική ευτυχώς δεν ήταν τόσο επιθετική. Από τα δέκα κομμάτια του δίσκου, όλα ηχογραφημένα στη Νέα Υόρκη, σε τρία διαφορετικά στούντιο, τα επτά ερμηνεύονται από τους Badder Than Evil και ένα από τους [προφανώς ανύπαρκτους] Sister Goose & The Ducklings. Από τα υπόλοιπα δύο, που μάλλον είναι και οι πλέον αξιόλογες στιγμές του δίσκου, ένα είναι των New Birth "Come On And Dream Some Paradise", σε παραγωγή και ενορχήστρωση του Harvey Fuqua, ενώ το "Child Of Tomorrow", με το οποίο ανοίγει και κλείνει το άλμπουμ, της Barbara Mason. Το τελευταίο μάλιστα κατάφερε να κάνει και κάποια σχετική επιτυχία.
Έφτασε μέχρι το No 79 των rhythm 'n' blues τσαρτ, σώζοντας κατά κάποιο, έμμεσο τουλάχιστον, τρόπο το γόητρο του όλου εγχειρήματος και ανταμείβοντας για τους κόπους τους τον ΑΙ Elias και τον Andy Badale, οι οποίοι είχαν γράψει όλα τα κομμάτια και είχαν επιμεληθεί τις ηχογραφήσεις.

Η ταινία, όπως και η μουσική της, σύντομα ξεχάστηκε, για να ξαναβρεθεί στην επικαιρότητα μαζί με όλες τις συγγενείς της από εκείνη την εποχή χάρη στο "Jackie Brown" του Κουέντιν Ταραντίνο, το 1998. Τα ίχνη του ΑΙ Elias, αν ήταν αυτό το πραγματικό του όνομα, επίσης χάθηκαν, όχι όμως και αυτά του συνεργάτη του.
Δεκατρία χρόνια μετά το "Gordon's War", ο Andy Badale, έχοντας προφανώς αποκηρύξει το παρελθόν του, υπέγραψε με άλλο ονοματεπώνυμο μια πολύ διαφορετική μουσική για μία πολύ διαφορετική ταινία: ήταν 1986 όταν γινόταν γνωστός με το "Blue Velvet" ως Angelo Badalamenti.

Taste :

Badder Than Evil - Hot Wheels (The Chase)


Gordon's War Trailer 

Download Lp

By Electric Looser 




Κυριακή, 4 Ιανουαρίου 2015

Funkonami - Globetrotting 2015 (DustedWax Kingdom)


Label :  DustedWax Kingdom

O Funkonami είναι ένας παραγωγός και dj από την Αθήνα που ξεκίνησε αρχικά την ενασχόλησή του με το b-boying πίσω στο 1999, ενώ από το 2006 επικεντρώθηκε στην παραγωγή μουσικής και το scratching.

Αποτελεί μέλος του παγκόσμιου οργανισμού turntablism Beat4Battle με έδρα την Γαλλία, της κολεκτίβας turntablists και label Pipolass Belgium, αλλά και της ομάδας Asthma Funk από τις ΗΠΑ.

Όλα αυτά τα χρόνια beats του έχουν παίξει σε πολλούς διαγωνισμούς scratching στο εξωτερικό, έχει συμμετάσχει στην πρώτη συλλογή turntablism της Ρωσσίας, Ssratch Box, όπως και στην Βlood Cuts συλλογή με συμμετοχές από όλο τον κόσμο.

 Έχει συνεργαστεί ακόμη σε κομμάτια με διάφορους καταξιωμένους turntablists όπως οι Eprom, N-Tone, Red Jacket, Deska, Swordz, με την πρώτη του προσωπική κυκλοφορία να έρχεται το 2010 με πέντε κομμάτια που αποτέλεσαν το ΕΡ Synthetic Life 1983, στο οποίο περιέχεται και ένα DJ tool με ήχους, ακολουθίες drums & scratch sounds για ρουτίνες, skipless sounds κτλ.

Τον Μάη του 2014 κυκλοφορεί το "Tripoetry : More Than Meets The Soul" και συνεχίζει με το δεύτερο Ep του "Globetrotting" που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες 1 Ιανουαρίου 2015.

Released 01 January 2015 in 10'' vinyl,cassette and free download digital album.

Funkonami - Globetrotting EP
Bass: Thanos Bekas
Flute: Julia Price & Alice Patselli 
Guitar: The Nylon Brothers & Apostolis Kyriakos 
Drums: Funkonami 
Scratches: DJ Souma 
Artwork: Senor

All tracks produced by Funkonami except track 3
“Dream of me” featuring Valadis Looser aka Electric Looser.



By Electric Looser