Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Αποστολή στον Γαλαξία ...... Σομπρερο





NGC 4594 - Imagination dead imagine


By Electric Looser


Check here


Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2014

Μέιντ Ιν Τσεχοσλοβάκια

The Flamingo Group 1969 (Supraphon records Czechoslovakia) @/ Fractalart.gr

Taste :

Flamingo Group - Big Chain
Flamingo Group -Sunny

By Electric Looser



Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

George Loukas ‎– Πόσο Σ' Αγαπώ (Try) / Πως Το Μπορείς (I Will Understand) 1973 (Sparta)


Label : Sparta

Value :

Οταν ήρθε στην Ελλάδα ο Λουκάς ειχε ήδη πίσω του μια πλούσια καριέρα παίζοντας με διάφορα σχήματα τζαζ σ' όλη την Ευρώπη. Με ελληνοβρεττανική καταγωγή ο ίδιος είχε γεννηθεί στην Αίγυπτο και στα μέσα των σίξτυς δημιούργησε στην Αθήνα τους G, Loukas And The Greeks. To "68 έγραψε τον πρώτο του δίσκο το "Please Dont Go / Come Back Baby" στην Rca που δέχθηκε όμως χλιαρές κριτικές, για ν ακολουθήσουν έως τα τέλη της δεκαετίας μερικά ακόμη μέτρια επτάΐντσα που ηχογράφησε με διάφορα σύνολα. Στις αρχές των 80'ς επανήλθε στο προσκήνιο σχηματίζοντας τους Danaians (πρώην Heaven And Hell) και κυκλοφόρησε με τη βοήθεια τους το lp "I ΊΙ SILENZIO" 81 στην Venus, αλλά και αυτή τη φορά οι κρίσεις του τύπου θα είναι αρνητικές για τη δουλειά του αφού χαρακτηρίσθηκε ως ξεπερασμένη. Τρία χρόνια μετά θα καταθέσει το τελευταίο του 45άρι για λογαριασμό των Μουσικών Εκδόσεων " Ρυθμός" με τίτλους "Πορτραίτο / Πόλη Του Τσιμέντου" βασισμένα πάνω σε μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου αφού το "93 πέθανε από καρδιακή προσβολή.

Taste :

George Loukas ‎– Πόσο Σ' Αγαπώ (Try)


Download track 

By Electric Looser

Μίμης Πλέσσας ‎– Το Κοροιδάκι Της Πριγκηπέσσας 1971 (Columbia)


Label : Columbia

Value :

Το έργο αποτέλεσε τεράστια θεατρική επιτυχία του Γιάννη Δαλιανίδη, στο θέατρο Μετροπόλιταν, το καλοκαίρι του 1971 με τους Σταύρο Παράβα, Μαίρη Χρονοπούλου, Βαγγέλη Σειληνό, Μαρία Ιωαννίδου, Γιάννη Μιχαλόπουλο, Ντόρα Κωστίδου, Ελένη Προκοπίου, Νόρα Βαλσάμη και τον μεγάλο αυτό θίασο.  Στο σινεμά μεταφέρθηκε επίσης από το Γιάννη Δαλιανίδη, αλλά το ρόλο της Μαίρης Χρονοπούλου παίζει η Μπέτυ Αρβανίτη - γιατί στο σινεμά η Χρονοπούλου δεν δεχόταν να μπει το όνομά της μετά του Παράβα, αλλά και γιατί το Φίνος είχε χρεώσει στη Χρονοπούλου κάποιες ατυχείς δηλώσεις που είχε κάνει... - αν και το όνομα της ηρωίδας παρέμεινε Μαίρη.

Ωστόσο στην ταινία κόπηκαν τα περισσότερα από τα τραγούδια που έλεγε η Χρονοπούλου στην παράσταση και κόπηκαν μια και η Αρβανίτη δεν είχε ικανοποιητικές φωνητικές ικανότητες.  Το ρόλο της Ντόρας Κωστίδου, που ήταν και η επιχειρηματίας του θεάτρου, έπαιξε η Κατερίνα Γιουλάκη στο σινεμά και του Γιάννη Μιχαλόπουλου ο Χρόνης Εξαρχάκος, ενώ και ο Βαγγέλης Σειληνός δεν έπαιξε στην ταινία.  Η ταινία είναι γυρισμένη εξολοκλήρου στα ολοκαίνουρια και υπερσύγχρονα τότε στούντιο της Φίνος Φιλμ στα Σπάτα.

Η ταινία Το Κοροϊδάκι Της Πριγκηπέσσας προβλήθηκε στις αίθουσες  το 1972 και έκοψε 248.711 εισιτήρια.  Ήρθε στην 13η θέση σε 90 ταινίες.

P.s Στο soundtrack  "Το Κοροιδάκι Της Πριγκηπέσσας"  τα beat κομματια που περιέχει "Χορός Της Σταρ" "Έναρξις 2ας Πράξεως" και "Search For Love" πρωτο ακουστηκαν στο soundtrack η Παριζιανα.

Taste :

Σταύρος Παράβας, Μαίρη Χρονοπούλου - Φινάλε


Download track

By Electric Looser


Κωστας Κλαββας - Μορφονια / Μορφονια Bossa Nova 1964 (Philips)


Label : Philips

Value :

Το τραγούδι προέρχεται από την ταινία του Ορέστη Λάσκου “Ο Εμίρης και ο Κακομοίρης” στη οποία την μουσική είχε γράψει ο Κώστας Κλάββας.
Το 45 περιέχει το ίδιο κομμάτι σε δυο version. Η πρώτη πλευρά με τον Γιάννη Βογιατζή ο οποίος και το ερμήνευσε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το ’64.Στη δεύτερη πλευρα η instrumental version του κομματιου με τα scat φωνητικά των αδελφων Μπρόγερ και στο ρεφρεν να τραγουδουν το "Γκιουλινάρ" το οποιο ακούγεται και αυτο μεσα στη ταινια ερμηνευμενο ξανα απ τον  Γιάννη Βογιατζή.

Taste :

Κωστας Κλαββας - Μορφονια Bossa Nova
 

Download track

By Electric Looser

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Εφθασε ο δισκος του ROL



Άλλη μια πρωτοποριακή διαφήμιση εν έτη 1966 του απορρυπαντικού ROL αυτή τη φορά. Το απορρυπαντικό ROL τότε (1966) συνήθιζε να έχει μαζί με τη συσκευασία και έναν δίσκο 45 στροφών ως δώρο.

Στα διάσημα πλέον 45's μπορούσες να ακούσεις από Olympians , Storks , Blue Birds , Renatino ως Τσιγγάνικες Μελωδίες Ελληνική Ιστορία Λαϊκά τραγούδια Κλασσική μουσική και δημοτικά. Δίσκοι του ROL για κάθε γούστο δηλαδή.

Εδω οι τρεις σειρές που περιλαμβάνουν τα εξής 45's.
Taste :

Renatino - La Dem da da

By Electric Looser


Νοστραδαμος - Νοστραδαμος 1972 (Zodiac)


Label : Zodiac

Value : 

Η δεκαετία του 1960 σηματοδότησε μια νέα εποχή. Στην Αμερική άρχισε να επικρατεί ένα κλίμα αμφισβήτησης, κοινωνικών συγκρούσεων και αναζήτησης της ελευθερίας σε νέο επίπεδο, ιδιαίτερα από τους νέους ανθρώπους. Η εποχή που πρωτοακούστηκε η φράση, sex, drugs and rock n? roll και έγινε η ανάδειξη των rock stars και συμβόλων στα οποία ο κόσμος είχε ανάγκη να πιστέψει.  Στην Ελλάδα το κίνημα αυτό ήρθε λίγο αργοπορημένα, κάνοντας την εμφάνισή του την επόμενη δεκαετία, του 1970 και πάλεψε με τα αυστηρά ήθη της εποχής και την τότε πολιτική πραγματικότητα, εκείνη της χούντας. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970  δημιουργήθηκε ένα από τα σημαντικότερα ελληνικά ρόκ συγκροτήματα που πέρασαν και αγαπήθηκαν από την νεολαία.  Ήταν οι  Νοστράδαμος. Το όνομα του συγκροτήματος ήταν επηρεασμένο από τον Νοστράδαμο, τον άνθρωπο που έβλεπε μπροστά και προ-έβλεπε τα γεγονότα.
Το συγκρότημα αποτελείτο από τον Στέλιο Φωτιάδη (μπάσο, φωνή), τον Ιπποκράτη Εξαρχόπουλο, γνωστό ως Τσάρλι (κιθάρα, φωνή) και την Chris King (φωνή), από νέους και πολλά υποσχόμενους μουσικούς και τραγουδιστές. Η Δέσποινα Γλέζου (φωνή, κιθάρα) προστέθηκε αργότερα στο συγκρότημα και συγκεκριμένα τον Αύγουστο του 1972 με την συμφωνία να παραμείνει στο group μόνο δύο μήνες, με σκοπό να λάβουν μέρος στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης.Η  Δέσποινα Γλέζου, ανιψιά του Μανώλη Γλέζου και του Γιάννη Ρίτσου, είχε τη δική της προϊστορία στο ελληνικό rock τραγούδι, πολύ πριν την εμφάνισή της στους Νοστράδαμος. Το 1967, συνεργάστηκε με τον Γιώργο Ρωμανό, τον Διονύση Σαββόπουλο και τα Μπουρμπούλια, και είχε εμφανιστεί στο ιστορικό rock club «Κύτταρο» μαζί με τους Socrates και τους Εξαδάκτυλος, ενώ κάποια στιγμή υπήρξε και μέλος των Poll.

Τα πρώτα βήματα και οι επιτυχίες 

Στα πρώτα τους βήματα, οι  Νοστράδαμος, δεν είχαν καν όνομα. Εμφανίζονταν ως support group με τους ΠΕΛΟΜΑ ΜΠΟΚΙΟΥ, συγκρότημα που μεσουρανούσε την εποχή εκείνη, με τραγουδιστή τον Βλάσση Μπονάτσο. Οι νέοι και άγνωστοι τότε τραγουδιστές προκάλεσαν αίσθηση στον νεαρόκοσμο και είχαν ιδιαίτερη απήχηση. Η πρώτη επίσημη εμφάνιση των Νοστράδαμος έγινε στα εγκαίνια του club Ροντέο, στις 17 Νοέμβριου του 1972.

Το 1972 με το τραγούδι «Δώσ' μου το χέρι σου», παίρνουν μέρος στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης και κερδίζουν το βραβείο του καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου συνθέτη και εκτελεστή. Το single που κυκλοφόρησε γνώρισε μεγάλη εμπορική αποδοχή, πουλώντας μέσα σε ένα μήνα εννιά χιλιάδες αντίτυπα. Το βραβείο παρέλαβαν από την τραγουδίστρια, Μαρινέλλα. Το συγκρότημα γίνεται ευρέως γνωστό και αγαπιέται από το νεανικό κοινό, που διψούσε για νέα ακούσματα και μοντέρνα είδωλα. Έπειτα από την επιτυχία αυτή, η Δέσποινα Γλέζου παραμένει στο συγκρότημα μέχρι το 1975. Το 1972 κυκλοφορήσαν έναν δίσκο με τον ομώνυμο τίτλο «Νοστράδαμος», ενώ ακολούθησαν και εφτά singles, (Δώσ' μου το χέρι σου /Τα Παραμύθια της γιαγιάς(1972), Μαγική Πολιτεία/Τι Συμβαίνει (1973), Ηταν Δώδεκα παιδιά/Μη Μιλάς γι' αυτούς (1973), Φίλε μου/Το παιδί (1973), Όνειρο/Δέκα μέρες πριν πεθάνω (1974), Έλα κοντά μου/ Χλωμό φεγγάρι (1974), Και πρέπει/Ο κόσμος βουβός (1974).

Ένα χρόνο πριν την αποχώρηση της Γλέζου, το 1974 αποχωρούν απ? το group, ο Ιπποκράτης Εξαρχόπουλος (Τσάρλι) και η Chris King και έρχονται να τους αντικαταστήσουν οι Ρένα Παγκράτη και Μιχάλης Λαμπρόπουλος.  Το συγκρότημα συνεχίζει τις εμφανίσεις του σε διάφορους χώρους όπως σε ένα από τα club της εποχής, το Ελατήριο, μαζί με τους Socrates και τα ΑΝΑΚΑΡΑ.

Οι κατηγορίες και η αρχή του τέλους  

Οι Νοστράδαμος μέσα από τα τραγούδια τους, μίλησαν για την αγάπη, την ειρήνη και τον έρωτα. «Κλοτσιά» στην ανοδική τους πορεία, δίνει ένα απρόσμενο περιστατικό. Η σύλληψη και κατηγορία του τραγουδιστή και κιθαρίστα του συγκροτήματος, Τσάρλι. Ήταν Μάρτιος του 1973, όταν ο Τσάρλι αιφνιδιάζεται καθώς βλέπει τους αστυνομικούς να τον πλησιάζουν και να του περνούν χειροπέδες. Ο Ιπποκράτης Εξαρχόπουλος (Τσάρλι), κατηγορήθηκε για την αποπλάνηση ανήλικης μαθήτριας, περιστατικό που έλαβε χώρα, κατά την περιοδεία του συγκροτήματος στην Βόρεια Ελλάδα. Η κοπέλα ήταν μία από τις χιλιάδες θαυμάστριες, που κυνηγούσαν τον όμορφο Τσάρλι, στις εμφανίσεις του, κάτι σαν τις groupies, όπως αποκαλούνται στην Αμερική. Τα  πρωτοσέλιδα της εποχής «κατακρεούργησαν» τον νεαρό μουσικό, μετά το περιστατικό αυτό, με απαξιωτικά σχόλια και προσβολές, ενώ οι φωτογραφίες του ίδιου με χειροπέδες, ή άλλες που τον έδειχναν να κατεβαίνει από την κλούβα, είχαν γεμίσει τις σελίδες των εφημερίδων. Ρεπορτάζ της εποχής έλεγε: «Όταν οι αστυνομικοί εισήλθαν ξαφνικά στο δωμάτιο των δύο Νοστράδαμος στο ξενοδοχείο, αυτοί κλείδωσαν την ανήλικο θαυμάστριά τους στην τουαλέτα και προσεποιήθησαν ότι δεν εγνώριζαν τίποτε».

Οι αστυνομικοί εισέβαλαν στο δωμάτιο και βρήκαν στο συγκεκριμένο σημείο την κοπέλα, όχι βέβαια από «δαιμόνιο» επαγγελματικό ένστικτο, άλλα αφού πρώτα είχαν ειδοποιηθεί από κάποιον για την ύπαρξή της.

Ο Τσάρλι οδηγήθηκε στα κρατητήρια στη Θεσσαλονίκη. «Οι δύο Νοστράδαμος κατηγορήθηκαν για αποπλάνηση ανηλίκου και εκούσια απαγωγή επί σκοπού ακολασίας 16χρονης μαθήτρια από την Καβάλα», γράφει ο τύπος της εποχής. Ο Τσάρλι υποστήριξε ότι η κοπέλα ήταν εκείνη που τον πλησίασε με την θέλησή της, όχι μόνο αυτόν άλλα και έναν τεχνικό του συγκροτήματος. Μαρτυρία της Chris King, λέει πως «η κοπέλα πήγε στο ξενοδοχείο όπου έμενε το συγκρότημα κατά τη διάρκεια της περιοδείας, ξεγλίστρησε από την ρεσεψιόν, έμαθε που ήταν το δωμάτιο που έμενε ο Τσάρλι και του χτύπησε την πόρτα, με σκοπό να έρθουν σε επαφή. Εκεί βρισκόταν και ένας φίλος (ο τεχνικός) του Τσάρλι. Η κοπέλα ήρθε σε επαφή και με τους δύο. Ήθελαν (οι γονείς της ανήλικης) χρήματα και χρησιμοποιούσαν το κορίτσι. Το θεωρώ αξιοθρήνητο».

Τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος βρέθηκαν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό του Ιπποκράτη Εξαρχόπουλου. Η Δέσποινα Γλέζου είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξη: «Ο Ιπποκράτης έπεσε θύμα μιας «οικογενειακής επιχείρησης» με σκοπό το γρήγορο χρήμα. Οι Νοστράδαμος τότε έβγαζαν χρήμα. Ακόμα και μετά το περιστατικό συνεχίσαμε να δουλεύουμε για να βγάλουμε τον Ιπποκράτη από την φυλακή. Κάναμε το παν, για να μην τον βλάψει όλη αυτή η ιστορία, κυρίως ψυχολογικά  και τελικά  τον βγάλαμε».

Οι γονείς της κοπέλας κατήγγειλαν τον καλλιτέχνη που σπίλωσε την τιμή της κόρης τους. Από πληροφορίες από ρεπορτάζ της εποχής, «το περιβάλλον της κοπέλας ζητούσε ένα διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη για να αποσυρθεί η μήνυση. Με τις διαπραγματεύσεις το ποσό κατέβηκε στις 200.000 δραχμές. Το ποσό αυτό θα το κατέθετε το συγκρότημα σε γραμμάτια, διότι, όπως ισχυριζόταν, δεν είχαν μετρητά. Η ποινική δίωξη έλαβε τέλος, διότι δεν είχε προκληθεί σκάνδαλο και η αποπλανηθήσα είχε δηλώσει σε Εξαρχόπουλο και Καλαφάτη (τεχνικός), ότι είχε συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας της». Από τα λεγόμενα μελών του group, μετά την αποφυλάκισή του, ο Τσάρλι πέρασε δύσκολα. «Φοβόταν ακόμα και να κοιμηθεί, είχε τραγική όψη όταν βγήκε έξω (από τη φυλακή), ήταν άπλυτος, αξύριστος. Πιστεύω ότι του φέρθηκαν σκληρά, αλλά αυτά γίνονταν τότε», δήλωσε η Chris King.  Οι συνάδελφοί του, ακόμα και σήμερα, επιμένουν πως ο Τσάρλι είχε πέσει θύμα εκβιασμού, με σκοπό τα χρήματα. Η χούντα παρενέβη τότε, απαγορεύοντας στον οποιονδήποτε, να παρακολουθήσει από εκεί και πέρα συναυλίες τους.

Οι διευθυντές των σχολείων απαγόρευσαν στους μαθητές, μετά από σχετική εγκύκλιο που είχε σταλεί, να μν παρακολουθήσουν συναυλίες του group. Αν το έκαναν θα αποβάλλονταν. Εν συνεχεία, τα τραγούδια των Νοστράδαμος απαγορεύτηκαν από το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Για το δικτατορικό καθεστώς, ένα τέτοιο περιστατικό, ήταν και θα έμενε ασυγχώρητο.

Όλη αυτή η αρνητική δημοσιότητα ήταν καταστροφική για το group, το οποίο είχε δεχτεί βαρύ πλήγμα. Η ζημιά που υπέστη η φήμη των Νοστράδαμος, ήταν δυστυχώς, μη αναστρέψιμη. Η απογοήτευση και η ρετσινιά που είχε αφήσει, τόσο η κατηγορία του Τσάρλι όσο και η αποχή του κοινού, από τις συναυλίες του συγκροτήματος, έκανε τον Τσάρλι να λυγίσει και παρ όλο που ποτέ δεν αποδείχθηκε η κατηγορία αυτή, το συγκρότημα τελικά διαλύθηκε.

Η ύστατη προσπάθεια

Η προσπάθεια των Νοστράδαμος να κερδίσουν έδαφος και να κάνουν μια νέα επιτυχία, έγινε με την παρ ολίγον συμμετοχή τους στην Eurovision, το 1974. Ένα κομμάτι που είχε στείλει για τον διαγωνισμό ο Στέλιος Φωτιάδης, θεωρήθηκε φαβορί. «Ή οι Abba ή εμείς θα βγαίναμε πρώτοι», λέει η Δέσποινα Γλέζου. Ήταν η χρονιά που το σουηδικό group Abba κέρδισε την πρώτη θέση με το τραγούδι Waterloo. Την ελληνική συμμετοχή εκπροσώπησε Μαρινέλλα.Και πάλι, μπήκε άλλο ένα εμπόδιο στα όνειρα των νέων. Κατασχέθηκαν τα διαβατήριά τους, διότι ισχυρίζονταν πως αν έφευγε ο Τσάρλι μαζί με το group, η παρουσία του θα δυσφήμιζε την Ελλάδα, λόγω των κατηγοριών που είχε δεχθεί. Έτσι, οι Νοστράδαμος δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό.

Η ζωή του Τσάρλι μετά τους Νοστράδαμος και το τέλος

Στην μετα-Νοστράδαμος εποχή, ο Τσάρλι, για να ξεχρεώσει τους φίλους και συναδέλφους του, για τα χρήματα που έδωσαν τότε στην οικογένεια της κοπέλας, άφησε πίσω την pop μουσική, που αγαπούσε και εργάστηκε σε λαϊκά κέντρα, που τότε έδιναν καλές αμοιβές.

Ο Τσάρλι ή Ιπποκράτης, ποτέ δεν κατάφερε να ορθοποδήσει ψυχολογικά. Ποτέ δεν ξεπέρασε εκείνο το ατυχές περιστατικό με την υπόθεση της μαθήτριας, την σύλληψη, την φυλάκισή και την διαπόμπευση. Ένιωθε υπεύθυνος για την διάλυση των Νοστράδαμος, την κακή φήμη και την καθοδική πορεία που πήρε το συγκρότημα. Καθοδική ήταν και η πορεία της ζωής του. Έπεσε θύμα των ναρκωτικών, καταλήγοντας ξανά στη φυλακή, αυτή τη φορά για εμπόριο ναρκωτικών. Τον Ιούνιο του 1998, ο Τσάρλι συλλαμβάνεται. Ο επίλογος γράφεται το 2000, στο Τζάνειο Νοσοκομείο, εκεί όπου νοσηλεύονται οι κρατούμενοι των φυλακών Κορυδαλλού. Ο Τσάρλι, έφυγε από τη ζωή μετά από υπερβολική δόση, στα 46 του χρόνια.By Έλενα Αρώνη

P.s Check old post

Taste :

Νοστράδαμος - Τι συμβαίνει


Νοστράδαμος - Η ζωή μου

Download Lp

By Electric Looser


Crazy Boys 1966 Θεσσαλονικη




Οι Crazy Boys ιδρύθηκαν στο τέλος του 1966 απ τους Ζήση Αντωνόπουλο (drums) Απόστολο Ακριτήδη (κιθάρα) Μιχάλη Σελβεσάκη (μπάσο). Το 1967 προστέθηκε και ο Σάκης Στρατόπουλος σαν δεύτερη κιθάρα. Το Συγκρότημα έγινε γνωστό απ τα πρωινά της εφημερίδας (Θεσσαλονίκης) και απ τον διαγωνισμό ερασιτεχνικών συγκροτημάτων Θεσσαλονίκης στο οποίο πήρε την 3η θέση. Ηταν το πρώτο συγκρότημα που έπαιξε ζωντανά στη πρώτη δοκιμαστική τηλεόραση της ΔΕΘ στην εκπομπή του δημοσιογράφου και παρουσιαστή Αντωνόπουλου και 'Ιωννα Τυρταίου. 

Το τέλος του συγκροτήματος ήρθε τον Ιούνιο του 1972 λόγω στράτευσης των περισσότερων μελών του. Το 1980 ιδρύθηκαν οι Δέλτα από τα δυο μέλη των Crazy Boys του Ζήση Αντωνόπουλου και του Μιχάλη Σελβεσάκη μαζί με τους Θεολόγο Κανταρτόπουλο (πλήκτρα) Γιάννη Καραγεωργίου (κιθάρα) και Μένη Κεσκενίδου (τραγούδι). Το 1981 ηχογραφήθηκε ζωντανά ένας δίσκος μαζί με τους Μωβ ο οποίος πήγε αρκετά καλά. Στο τέλος του 1982 διαλύθηκαν οι Δέλτα.

Taste :

Δέλτα - Song of Freedom



By Electric Looser

Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Della Reese - I gotta be me....this trip out 1968 (Abc)


Label : ABC

Value :

Renowned as both a television star and a top-flight interpreter of jazz, blues, R&B, gospel, and straight-ahead pop music, Della Reese's many talents have ensured a long, varied, and legendary show biz career. In addition to being nominated for both an Emmy and a Grammy and receiving a star on the Hollywood Walk of Fame, Reese is also an ordained minister in the Universal Foundation for Better Living, an association of churches she helped found in the early '80s.

Born Deloreese Patricia Early on July 6, 1931, the young Reese began singing in the Baptist church choir in her hometown of Detroit at age six. In 1945, having developed quite rapidly, she caught the ear of legendary gospel queen Mahalia Jackson, who invited Reese to join her touring choir; Reese did so for the next five summers. Upon entering Wayne State University to study psychology, Reese formed a women's gospel group, the Meditation Singers, but her college career was cut short by the death of her mother and her father's serious illness. Reese worked odd jobs to help support the rest of her family; she also continued to perform with the Meditation Singers and various other gospel groups. Encouraged by her pastor, Reese began singing in night clubs in hopes of getting a singing career off the ground; recently married to a factory worker named Vermont Adolphus Bon Taliaferro, her name was too long to fit on marquees, and she eventually arrived at her performing alias by splitting up her first name.
After impressing a New York agent, who promptly signed her, Reese moved to New York and joined the Erskine Hawkins Orchestra in 1953. A year later, she had a recording contract with Jubilee, for whom she scored hits like "And That Reminds Me," a 1957 million-seller.
Switching to RCA Victor, Reese landed her biggest hit in 1959 with "Don't You Know?," a song adapted from Puccini's La Bohème; this cemented her career, leading not only to plentiful appearances on variety shows, but successful nightclub tours of the country and eventually nine years of performances in Las Vegas, as well as recording contracts with a variety of labels over the next few decades.

Building on her previous variety show experience, Reese made a small bit of television history in 1969 when she became the first woman to guest-host The Tonight Show with Johnny Carson. Later that year, she became the first black woman to host her own variety show, the syndicated Della, which ran until 1970. Following its cancellation, Reese returned to her night club tours, often putting in guest appearances on television shows like The Mod Squad, Sanford and Son, and Chico and the Man; after three prior failed marriages, Reese also found a lasting relationship with producer Franklin Lett, whom she married in 1978.

Taste :

Della Reese - My World Is Empty Without You


Della Reese - I Got The Blues



Download Lp

By Electric Looser


Soul Tripper by Kostas Kontomanolis #9

15 κομμάτια ένα και ένα. Μερικά από αυτά είναι πάντα και στα δικά μου dj set όπως ο υπέρ κόμματος I Got The Blues. Αλλο ένα mixtape καρά groovaτο.Τις Κυριακές το απόγευμα 19:00 τον ακούς στο weird fishesradio.

Track List :

1)My Buddy Buddy Friends-Charlie Musselwhite
2)Long Skirt Baby Blues-T-Bone Walker

3)Hot And Heavy-Earl Hooker
4)Sookie Sookie-Tina Britt
5)Signifyin' Monkey-Johnny Otis (Featuring Shuggie Otis)
6)Tramp-Julie Driscoll, Brian Auger & The Trinity
7)A.J. The Housefly-The Bar-Kays
8)Hard To Handle-Patti Drew
9)I Got The Blues-Della Reese
10)Hey Driver-Houston Person
 

11)Sure Nuff,Sure Nuff-Sonny Philips
12)The Bump (Take Two)-George Freeman
13)The City Bump-Jack McDuff
14)Golden Ring-American Gypsy
15)MSP-Chico Hamilton





Taste :

Soul Tripper by Kostas Kontomanolis


Soul Tripper by Kostas Kontomanolis

Listen here

Download mixtape

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Elizabeth - Quero ver de perto 1970 (RGE Discos)


Label : RGE Discos

Value : From 60 to 80 euros

Fabulous latin soul jazz with Brazilian female vocals. "Quero ver de perto" is soulful and might work on the dancefloor, and there's also the groovy "Tomara que sim" and the jazzy "Afinal de contas".

Taste :

Elizabeth - Quero ver de perto


Elizabeth - Afinal de Contas



Download Lp

By Electric Looser

Terrell Prude Trio ‎– Princess 1963 (Tangerine Records)


Label : Tangerine Records

Value :

Organist Terrell Prude comes through with the funky "Princess" own Tangerine label.This is not your typical hammond jazz album, this is down-and-dirty Hammond Jazz Lp. The drummer just drivin' it into the ground with tasty guitar break too! Break out the cheap wine, the dominoes and crank up your hi-fi, 'cause it's a party! photo from the back cover Album recorded at United Recording Studio Hollywood, California .Supervised by Ray Charles.

Taste :

Terrell Prude Trio - Frog Eyes "cover Ray Charles"
  

Download Lp

By Electric Looser


Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

Brian Jones 3/7/69


Ο Μπράιαν Τζόουνς (Brian Jones) (28 Φεβρουαρίου 1942 - 3 Ιουλίου 1969) ήταν Βρετανός μουσικός και ιδρυτής του συγκροτήματος Rolling Stones. Υπήρξε βιρτουόζος στην κιθάρα και τη φυσαρμόνικα, και ήταν ικανός να παίζει ακόμα 29 μουσικά όργανα, στα οποία πέρα από το κλαρινέτο και το σαξόφωνο, ήταν αυτοδίδακτος.

Η καινοτόμα χρήση ανατολίτικων μουσικών οργάνων όπως το σιτάρ και η μαρίμπα, που εισήγαγε ο Μπράιαν άλλαξε αποφασιστικά τον ήχο της ροκ σκηνής. Η θέση που κατέχει στην ιστορία της μουσικής είναι εξέχουσα όμως εμφανώς υποτιμημένη σε σύγκριση με τη συνεισφορά του.  Αν και ιδρυτής των Rolling Stones το 1962 και βασικός διαμορφωτής του ήχου τους, σύντομα επισκιάστηκε από τον κιθαρίστα του συγκροτήματος Κιθ Ρίτσαρντς και από τον τραγουδιστή Μικ Τζάγκερ, ιδιαίτερα όταν οι δυο τους έγιναν πολύ πετυχημένη συνθετική ομάδα το 1965.

Η αίσθηση της αποξένωσης από το συγκρότημά του και ο τρόπος ζωής των ροκ σταρ τον οδήγησαν στο να αναπτύξει σοβαρό εθισμό στο αλκοόλ, αλλά και τα ναρκωτικά. Ο ρόλος του στο συγκρότημα υποβαθμίστηκε δραματικά. Του ζητήθηκε να εγκαταλείψει τους Rolling Stones τον Ιούνιο του 1969. Βρέθηκε νεκρός στην πισίνα του σπιτιού του στο Sussex, λίγες μέρες μετά.  Σύμφωνα με τον Andrew Loog Oldham στο βιβλίο του Stone Alone ο Μπράιαν ήταν αουτσάιντερ από την αρχή. Καταρχάς είχε συμφωνήσει να πληρώνεται περισσότερο από τα άλλα μέλη, χωρίς εκείνοι να το ξέρουν.

Επιπλέον, από τις πρώτες κιόλας περιοδείες το 1963, δηλαδή όταν δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστοί, εκείνος ταξίδευε χώρια από τους υπόλοιπους, έμενε σε άλλα ξενοδοχεία και είχε επιπλέον απαιτήσεις. Χαρακτηρίζει τον Μπράιαν ως έναν άνθρωπο ιδιαίτερα συναισθηματικό, που ένιωσε αποξενωμένος μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν παραγωγικός συνθέτης και επειδή έπαψε να τους μανατζάρει. Εξ’ αρχής αντιστάθηκε στη επαγγελματική συμβίωση που απαιτούσε η σωστή λειτουργία ενός συγκροτήματος. Μέρα με τη μέρα, η ζωή γινόταν όλο και χειρότερη γι’ αυτόν, όμως κανείς δεν ευχόταν να σπάσει.  Οι μέρες στο δρόμο, η φήμη, τα λεφτά, και η αίσθηση της αποξένωσης οδήγησε στην υπερβολική εξάρτηση του Μπράιαν από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.
Έκανε χρήση LSD και χασίς, όμως αυτό που τον αλλοίωσε ήταν το αλκοόλ. Αυτή η υπερβολή στο αλκοόλ, είχε αρνητικές επιπτώσεις στη φυσική κατάσταση του Μπράιαν, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να νοσηλευτεί πολλές φορές. Χειρότερη επίπτωση, όμως είχε στην προσωπικότητά του.


Taste :

The Rolling Stones - Under My Thumb

By Electric Looser

 

Jim Morrison 3/7/1971

Σχηματίστηκαν στο Λος Άντζελες το 1965 και πήραν το όνομά τους από το βιβλίο του Aldus Huxley "The Doors Of Perception". To συγκρότημα αποτελούσαν οι Jim Morrison (φωνητικά/στίχοι) και Ray Manzarek (κίμπορντς), οι οποίοι είχαν συναντηθεί όταν σπούδαζαν κινηματογραφία στο UCLA, μαζί με τους Robbie Krieger (κιθάρα) και John Densmore (ντραμς) - μια σύνθεση ασυνήθιστη, χωρίς μπάσο, την έλλειψη του οποίου αναλάμβαναν να αναπληρώσουν τα κίμπορντς του Manzarek. Το μεγαλείο των Doors εντοπιζόταν ακριβώς στο χάρισμα τους να μιλούν στα ένστικτα και όχι στη λογική, να αλώνουν τις εγκεφαλικές διεργασίες από την κερκόπορτα του υποσυνείδητου, άλλοτε με παρασύνθημα τις θρυλικές ατάκες του Morrison ("break on through to the other side", "music is your only friend until the end", "we want the world and we want it now") και άλλοτε με πολιορκητικό κριό παγανιστικούς τους ρυθμούς.
Τα τραγούδια τους παρουσίαζαν ποικιλία, από το 11 λεπτης διάρκειας ποιητικό έπος "The End" του Morrison μέχρι το εμπορικό "Light My Fire" του Krieger. Και τα δύο αυτά κομμάτια έγιναν επιτυχίες μέσα από το ντεμπούτο LP με τίτλο το όνομά τους. To "Strange Days" που ακολούθησε (επίσης το 1967) περιείχε και αυτό το δικό του έπος, το μοναδικό "When The Music's Over".

To "Waiting For The Sun" (1968) ήταν μια άσκηση ισορροπίας ανάμεσα στο "Hello I Love You", που ενθουσίασε το εφηβικό ακροατήριο, και τις προσδοκίες του underground κινήματος, που έβλεπε στο συγκρότημα ένα σύμμαχο εναντίον του κατεστημένου της περιόδου του Βιετνάμ. To "Soft Parade" (1969) ήταν απλώς ένας ενδιάμεσος κρίκος για τα πιο r&b προσανατολισμού "Morrison Hotel" (1970) και "L.A. Woman" (1971). Ο Morrison μετακόμισε στο Παρίσι, με σκοπό να αφοσιωθεί στην ποίηση, αλλά τον πρόλαβε ο θάνατος, στης 3 Ιουλίου 1971. Το 1978 τα υπόλοιπα μέλη έντυσαν ηχογραφημένες απαγγελίες του με μουσική, με αποτέλεσμα το "An American Prayer" (1978).


Taste :

The Cure - Hello i Love You

By Electric Looser


Μίλλη - Τί Είναι Η Αγάπη 1973 (Lyra)


Label : Lyra

Value :

Η μόδα που είχε δρομολογηθεί ήδη από τη περίοδο των σίξτυς δηλαδή να υιοθετούν οι γυναικείες φωνές μόνο το μικρό τους όνομα σαν καλλιτεχνική τους ταυτότητα, στα σέβεντυς πλέον είχε καθιερωθεί σαν θεσμός.
Η Μίλλυ Καράλη που ακολούθησε την ως άνω αρχή, γεννήθηκε στον όμορφο Βόλο αλλά τα παιδικά της βιώματα θα τα γνωρίσει στην Αθήνα όπου μετακόμισε οικογενειακώς. Στη διάρκεια των γυμνασιακών της χρόνων θα δανείσει τα φωνητικά της σε διάφορα ερασιτεχνικά σύνολα, όμως το 72 αποφάσισε να ενταχθεί επαγγελματικά πλέον στο χώρο. Έτσι ένα έτος μετά κυκλοφόρησε τη πρώτη της δισκογραφική πρόταση μέσα στην οποία διασκεύαζε δύο ξεχωριστές συνθέσεις της Αμερικανίδας Melanie, τη μεγάλη της επιτυχία "Lay Down" μαζί με το τρυφερό "Johnnie Boy".  

To 74 θα πάρει μέρος στο φεστιβάλ τραγουδιού της συμπρωτεύουσας μ'ένα κομμάτι που είχε λογοκριθεί και απαγορευθεί στη διάρκεια της επταετίας τη "Νέα Γενιά", ενώ παράλληλα θα ηχογραφήσει το υλικό για το δεύτερο της άλμπουμ που θεωρείται μάλλον κατώτερο από το ντεμπούτο της. Παρά το γεγονός ότι όλο αυτό το διάστημα η Μιλλυ κινείται σε καθαρά ελαφρό- ποπ πλαίσια, οι καλλιτεχνικές της ανησυχίες θα την οδηγήσουν στη συνέχεια να φύγει στην Γαλλία όπου θ'αναζητήσει νέους μουσικούς ορίζοντες. Εκεί αφού παρέμεινε για τρία περίπου χρόνια και εμφανίσθηκε σε διάφορα φεστιβάλ, επέστρεψε πίσω στην Αθήνα στα τέλη της δεκαετίας φορτωμένη με διεθνείς εμπειρίες, τις οποίες επένδυσε σε μία σειρά ποιοτικών δίσκων που δέχθηκαν ευνοϊκά σχόλια από τον τύπο. Ιδιαίτερη αναφορά όμως θα πρέπει να γίνει στο LP "LOVER LEAVE ΜΕ" του '84 μέσα στο οποίο φλέρταρε με τη τζαζ και διασκεύαζε ένα αριθμό κλασικών συνθέσεων όπως τα "Mack The Knife", "Fever" και "Love For Sale" του Cole Porter.

Taste :

Millie Karali - Lay Down

Millie Karali - Johnnie Boy

Download 2 tracks

By Electric Looser

Melanie ‎– Gather Me 1971 (Buddah Records)


Label : Buddah Records

Value :

After the release of The Good Book in early 1971, Melanie Safka and her producer (and then husband) Peter Schekeryk left Buddah Records to form their own label, Neighborhood Records, and the new freedom seemed to do her a world of good -- Gather Me, released later the same year, is one of her most accomplished and confident albums, a set that allowed Melanie the room to indulge her lyrical obsessions while Schekeryk created superb musical accompaniment from her simple but forceful melodies. The epochal "Ring the Living Bell" is a pocket suite that takes a skeletal lyrical conceit and gives it flight through sheer belief while Schekeryk's arrangement, reinforced with gospel style vocal backing, makes this accomplishment all the more impressive. "Railroad," "Little Bit of Me," and "Steppin'" display a lyrical maturity and subtle strength that marked a real step forward for Melanie as a songwriter, and "Some Say (I Got Devil)" is an emotionally devastating tale of a pregnant teenager who clearly has no idea what she should do. Melanie's habit of overplaying her hand as a vocalist is thankfully in retreat on Gather Me, which finds her in full control of her instrument and communicating a wide palette of emotions without becoming melodramatic. And if "Brand New Key" comes across like a silly novelty tune in this context, it's a playful and engaging one, and Melanie sounds like she's having fun putting Freudian symbolism within the grasp of AM radio. Gather Me may well be Melanie's finest album, capturing her at the height of her skills as a writer and singer, and it has stood the test of time better than the majority of her work.

Taste :

Melanie ‎– Some Say (I Got Devil)

Download Lp

By Electric Looser

Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

2econd Class Citizen ‎– Outside Your Doorway EP 2012 (Equinox Records)


Label : Equinox Records

Value :

The "Outside Your Doorway EP" προερχεται απ το δεύτερο album του 2econd Class Citizen "The Small Minority". Η έκδοση περιλαμβάνει αποκλειστικά remixes από τους Dday One και Buddy Peace καθώς και ένα Bonus κομμάτι "Insect forms" απ τον James Reindeer. Το "Liberated Lady" είναι ένα κομμάτι με πιασαρικα φωνητικά και funky αισθητική που άνετα θα μπορούσε να μπει σε ενα dj set.Τελος στο Ep οπως και στο lp συμμετεχουν ο Alex Sorros στο μπασο (Active Member,Xray & Prohja,Sadahzinia, Cheap Science) και mastering ο Δημήτρης Κουντούρης a.k.a. Ανδρείκελος.

Taste :

2econd class citizen - outside your doorway (dday one remix)

Download 2 tracks

 By Electric Looser

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2014

Κωστας Χατζης - Ο Γιος της Ανοιξης 1974 (Philips)




Label : Philips

Value :

Το 1963, ηχογράφησε τον πρώτο του δίσκο που περιέχει το τραγούδι του Μίμη Πλέσσα «Έφυγε η αγάπη μου». Στη συνέχεια εμφανίστηκε στη «μπουάτ του Γύφτου» με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Διετέλεσε από τους κυριότερους εκπροσώπους του μουσικού Νέου Κύματος, ενώ είχε πληθωρική συμμετοχή με αριθμό τραγουδιών του και σε δίσκους άλλων καλλιτεχνών. Διάσημοι συνθέτες της εποχής, όπως οι Μάνος Χατζιδάκις, Μίμης Πλέσσας, Μίκης Θεοδωράκης, Γιάννης Μαρκόπουλος και Σταύρος Ξαρχάκος, τον ανακαλύπτουν και του δίνουν να ερμηνεύσει τραγούδια, στα οποία προσδίδει τη δική του φυσιογνωμία. Σημαντική στιγμή είναι η συμμετοχή του στο δίσκο του Γιάννη Μαρκόπουλου «Το κορίτσι με το κορδελάκι» (Γκρεμισμένα σπίτια, κ.ά.) σε στίχους του Νότη Περγιάλη.
Το 1968 κυκλοφορεί η πρώτη του ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Αναγέννησις Αλόννησος» σε μουσική και ενορχήστρωση του ιδίου. Ακολουθούν αρκετές δουλειές του τα επόμενα χρόνια, όπου σε συνεργασία με κορυφαίους στιχουργούς χαρίζουν στο ελληνικό τραγούδι πολλές σημαντικές στιγμές. Με την πιο στενή συνεργάτιδά του, τη Σώτια Τσώτου, γράφουν τραγούδια όπως «Ο Στρατής», «Δε βαριέσαι αδελφέ», «Κάτι τρέχει», «Τι σήμερα τι αύριο τι χθες», «Νυχτώνει δόξα τω Θεώ», «Όλα ανάποδα τα βλέπει», «Η φωτογραφία», «Ένας Γερμανός και μια Εβραία», «Απ' το αεροπλάνο», «Μη μας περιφρονάς», «Ο κύριος κανείς», «Αν ερχόσουν», κ.ά.

Στο  τριπλο lp "Ο Γιος της Ανοιξης" μουσικη και στιχους γραφει ο Κωστας Χατζης. Στη  πρωτη πλευρα του δευτερου δισκου τραγουδουν και οι Λουκας Μιχαλοπουλος , Ζοσιαν Γαβριηλιδου και Ναγια Χατζη. Προκειται για ζωντανη ηχογραφηση.


Taste :

Κωστας Χατζης - Ενας Ανθρωπος Απλος

Download 3xLp (cd rip)

By Electric Looser


Ταμμυ - I Will Follow Again / It's Summer Again 1966 (Tam Tam)


Το Ταμ-Ταμ υπήρξε ένα βραχύβιο προϊόν, μόλις τεσσάρων χρόνων, με χρονολογία γέννησης το 1964. Ωστόσο η έντονη διαφημιστική του προώθηση μέσα από πρωτοποριακές διαφημιστικές καταχωρήσεις σε περιοδικά αλλά και μέσα από δίχρωμες εμαγιέ ταμπέλες, το έκαναν ένα προϊόν ορόσημο στη μεταπολεμική Ελλάδα. Το σήμα του έχει χρησιμοποιηθεί κατά καιρούς από σύγχρονες ελληνικές ταινίες . Οι διαφημίσεις του Ταμ-Ταμ έφεραν μια επανάσταση στις διαφημίσεις των αναψυκτικών στην Ελλάδα.
σχετικά με τη Ταμμυ εδω

Taste :

Ταμμυ - It's Summer Again


Download track

By Electric Looser